Шон Адамс - завкафедри графдизайну в ArtCenter College of Design у Пасадені, Каліфорнія. 2014 року отримав медаль Американського інституту графічних мистецтв (AIGA), найвищу професійну нагороду в галузі графдизайну. Лауреат багатьох конкурсів, володар численних відзнак (зокрема від журналу Graphis, AIGA, D&AD, ADC).
Журнал I. D. Magazine зарахував його до сорока найвпливовіших людей у сфері дизайну. За столітню історію AIGA тільки Шон Адамс очолював цю організацію два терміни поспіль. Член комітету Aspen Design Conference. Написав про дизайн кілька книжок: The Designer’s Dictionary of Color; The Designer’s Dictionary of Type; «Як дизайн спонукає нас думати, відчувати, діяти» (К.: Артхасс, 2022).
Член редколегії й дописувач видання Design Observer. Автор цифрового контенту в LinkedIn Learning. Серед клієнтів Адамса — Academy of Motion Picture Arts and Sciences, Adobe, Disney, Gap, Frank Gehry Partners, Nickelodeon, Sundance.
Заповіді графічного дизайну. 365 практичних порад
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Смисл цієї книжки — допомогти дизайнеру в ремеслі, озброїти його правилами, порадами й методами. Ми поговоримо про типографію, композицію, колір і зображення. Саме ці інгредієнти, якщо їх поєднати сильною, переконливою концепцією, дають у підсумку дизайнерське рішення. Якби я був шеф-кухарем, то хотів би готувати з найкращих інгредієнтів: найкращий рецепт плюс найкращі продукти й приправи.
Навряд чи можна розраховувати на шедевр, якщо замість свіжого тунця мусиш вдовольнятися консервованим, а замість стиглих помідорів — томатним соусом із пакетика. Те саме стосується дизайну. Продуманий шрифт на рівні з Гарамоном, індивідуально підібрана палітра і вдала фотографія дадуть більше, ніж безкоштовна гарнітура з інтернету, кольори, що їх на автоматі пропонує софт, і перше-ліпше фото зі стоку. Коли опанував «правильний» спосіб дизайнувати й переконався, що кожне тире на своєму місці, можна підключатися до іншого полюсу дизайнерської особистості.
Тоді й можна буде знаходити несподівані, провокативні ходи, кидати виклик усталеному порядку речей, пробувати альтернативні процеси виробництва. Однак навіть у цьому випадку та іпостась дизайнера, що ревно стежить за дотриманням правил і шукає досконалості, повинна час від часу втручатися й перевіряти, чи знайдене рішення ясне й чи спроможне полонити глядача.