Ігор Манн — найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство.
Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy.
Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими.
Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість.
Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб.
Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером».
Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Ума».