Bizlit +380995622563

Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!

Страница автора

Ігор Манн

Ігор Манн — найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За кілька років влаштувався на роботу в рекламне агентство.

Маркетинг повноправно з’явився в житті Ігоря в 1993 році, коли він став менеджером з маркетингових комунікацій у московському офісі швейцарської компанії Ciba-Giegy.

Зараз практичний досвід Ігоря у сфері маркетингу — понад 20 років. За цей час він обіймав посади директора з маркетингу, комерційного, а також регіонального директора, співпрацював з такими компаніями, як Lucent Technologies, Alcatel, «Арктел», Konica Corporation, АН МІАН та іншими.

Галузі, в яких працював Ігор: агробізнес, фотобізнес, телеком, книжковий бізнес, нерухомість.

Ігор Манн регулярно подорожує країнами СНД з корпоративними та відкритими тренінгами, виступає для студентів. За цей час на його тренінгах і семінарах побувало понад 500 тисяч осіб.

Автор майже двох десятків книжок, серед яких бестселери: «Маркетинг на 100 %», «Маркетинг без бюджету», «Точки контакту», «Номер 1». Після виходу «Маркетингу на 100 %» його почали називати «російським Філіпом Котлером».

Нині Ігор — консультант з маркетингу і партнер групи компаній «Сила Ума».

Книги автора: Ігор Манн

Показувати:
Сортувати:

Бестселер Акція Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш (УЦІНКА)

Номер 1. Як стати найкращим у тому, що робиш (УЦІНКА)

440 грн

220 грн

Бестселер Акція Правила життя та бізнесу (УЦІНКА)

Правила життя та бізнесу (УЦІНКА)

360 грн

180 грн

Бестселер Акція Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА)

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА)

440 грн

308 грн

Показано з 1 по 3 з 3 (всього 1 сторінок)