Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА)

Причина уцінки: заламаний куточок / інші уцінені книжки можна подивитись тут:
Код товару: 125051

Інші видання

Код товару: 125051
290 грн
261 грн
261

0 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Игорь Манн

Видавництво: МонолитBizz

Автор:

Игорь Манн

Видавництво:

МонолитBizz

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

288 стр

ISBN

978-617-577-157-0

Формат

145х210

Мова

українська

Опис книги Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА)

Для того щоб малий або середній бізнес процвітав, зовсім не обов’язково замовляти дорогу рекламу та нести останню копійчину до спеціалізованого агентства. Збільшити продажі, забезпечити впізнаваність бренда та лояльність клієнтів цілком можливо вже за два місяці за допомогою 50 безкоштовних (чи майже безкоштовних) інструментів, наведених у книжці «Маркетинг без бюджету» відомого маркетера, консультанта, спікера, автора і видавця Ігоря Манна.

Цей практичний посібник містить неодноразово перевірені рецепти та свіжі ідеї з покроковими інструкціями щодо їх реалізації. Книжка стане у пригоді насамперед власникам, акціонерам, а також топ-менеджерам компаній, які не мають змоги чи просто не хочуть витрачатися на маркетинг. Більше уваги до «дрібниць» — і результат перевершить найсміливіші очікування!

Відгуки про Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА)

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА) відгуки

Автори книги Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів (УЦІНКА)

Игорь Манн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-mann-igor-90x120.jpg
Ігор Манн — найвідоміший маркетер СНД, спікер, автор, видавець. Після закінчення Московського інституту управління в 1989 році залишився працювати там на кафедрі зовнішньоекономічної діяльності. За... Подробнее