Гері Гемел — американський консультант з питань менеджменту; вже понад 30 років є викладачем Лондонської бізнес-школи. Видання The Wall Street Journal називає Гемела одним із найвпливовіших бізнес-ідеологів, а Fortune — провідним світовим експертом із бізнес-стратегії.
Людинократія. Створення компаній, у яких люди — понад усе (тверда обкладинка)
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службою Нова Пошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Сьогодні нам потрібні сміливі організації, які не бояться розвиватися й іти в ногу з часом. Проте компанії, особливо великі, і досі залишаються надміру бюрократичними. Зміни у них впроваджуються повільно, потреби працівників не враховуються, а інноваційні рішення не народжуються. Як таким організаціям стати креативними, гнучкими і сучасними? Гарі Гемел і Мікеле Заніні представляють новий погляд на вашу компанію.
В основі їхньої теорії — бізнес-модель, зорієнтована на людину. У цій книжці автори викладають план, який допоможе побороти надмірну бюрократію і запустити революційні зміни у компанії. Вони заводять читачів у зразкові підприємства, яким вдалося перевернути традиційну модель і створити динамічну організацію з мінімальним рівнем формалізму. Та найголовніше — дають важливий урок: чим більше ваш бізнес дбає про людей сьогодні, тим кращим і стійкішим він буде завтра.
Чим хороша книга Людинократія
- Автори — співзасновники Management Lab, організації, яка розробляє технології та інструменти для підтримки проривних управлінських інновацій.
- Одна з найпереконливіших критик бюрократії, яка переосмислює старі методи управління та надихає створювати організації майбутнього, які здатні бути гнучкими, новаторськими й зорієнтованими на людей.
- Представляє читачам дорожню карту, яка допоможе організаціям вивільнити креативність, енергію та стійкість шляхом за допомогою основного ресурсу кожної компанії — людей, які там працюють.