Ден Лайонс (1960) — американський письменник, журналіст та блогер. Відомий завдяки скандальному бізнес бестселеру «Disrupted. My Misadventure in the Startup Buble». Народився в 1960 році в штаті Массачусетс (США). У 1992 закінчив Мічиганський Університет. Працював головним редактором в журналі «Forbs» та репортером у «Newsweek». Також був редактором у «ReadWrite» та «HubSpot».
У 1993 написав збірку оповідань, у 1998 — роман «Dog Days». У 2006 створив власний блог «Fake Steve Jobs» («Несправжній Стів Джобс»). Записи були дуже популярними, проте анонімність вдалося зберегти недовго. У 2007 видав вигадану біографію «The Secret Life of Steve Jobs». Після смерті бізнесмена опублікував прощальний вірш, після чого припинив писати у блозі. Є автором сценарію декількох сезонів комедійного телесеріалу «Кремнієва долина».
У 2016 вийшла друком книга «Крах. Моя невдача у стартап-бульбашці». Одразу стала бестселером New York Times. На власному досвіді Лайонс дізнався про корпоративну культуру в стартапах та розвіяв безліч міфів про особливості ведення бізнесу в ІТ-компаніях. Український переклад вийшов друком у видавництві «Наш Формат». У 2018 написав «Lab Rats. How Silicon Valley Made Work Miserable for the Rest of Us».
Крах. Моя невдача в стартап-бульбашці
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Бестселер New York Times, що розвіює чимало міфів про роботу в Кремнієвій долині та корпоративну культуру технологічних компаній.
ТЕМАТИКА
Стартапи, IT-бізнес, технологічні компанії.
ПРО КНИЖКУ
Робота в ІТ-сфері сьогодні значно привабливіша за всі інші. Кремнієва долина овіяна майже міфічним ореолом. Туди потрапляють лише обрані, котрі знають, як перевернути технологічне майбутнє людства. Та чи все так насправді? Журналіст Ден Лайонс наштовхується на зовсім іншу картину.
У п’ятдесят із гаком Дена звільняють із посади технологічного оглядача журналу Newsweek, і він вирішує податися маркетологом у Кремнієву долину. Життя закидає його у стартап, де всі працівники мінімум удвічі молодші за нього, де носять одяг тільки корпоративного помаранчевого кольору, а на наради беруть плюшевого ведмедика. Лайонс відкриває для себе темний бік цієї зовні блискучої сфери й розуміє: тепер тут головне не технології, а гроші.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Книжка для всіх, хто цікавиться сферою ІТ, Кремнієвою долиною, корпоративною культурою технологічних компаній та стартапів.
ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Автор розвіює чимало міфів про корпоративну культуру, методи ведення бізнесу у стартапі. А також показує, як керівники компанії, яка не приносить жодного прибутку, набивають собі кишені.