Уолтер Айзексон — журналист, экс-директор телекомпании CNN, главный редактор журнала Time, ныне президент Аспенского института, автор международного бестселлера — биографии Стива Джобса, а также жизнеописаний Альберта Эйнштейна, Генри Киссинджера и ряда крупных американских политических деятелей.
Джефф Безос. Винайди і віднайди. Вибрані тексти засновника Amazon
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
За словами самого Джеффа Безоса, у цій книжці викладені основні принципи й філософія, якими він керувався під час задуму, створення та керування Amazon і Blue Origin. Завдяки цій збірці творів Джеффа Безоса — його унікальних і дивовижно оригінальних щорічних листів до акціонерів, а також численних промов та інтерв’ю, які дають уявлення про його минуле, його діяльність та еволюцію його ідей, — ви дізнаєтесь, чому і як він досяг успіху.
Охоплюючи низку тем у бізнесі та державній політиці, від інновацій та одержимості клієнтами до зміни клімату й космосу, це видання дає рідкісне уявлення про те, що Безос думає про світ і про те, куди нас може завести майбутнє.
Книжка «Винаходьте та мандруйте», написана у прямолінійному й приземленому стилі, пропонує читачам майстер-клас із бізнес-цінностей, стратегії і реалізації:
- важливість мислення першого дня;
- чому «вся річ у довгостроковій перспективі»;
- що насправді означає бути одержимим клієнтом;
- як почати новий бізнес і забезпечити значне органічне зростання вже успішної компанії;
- чому культура є імперативом; як готовність до невдачі тісно пов’язана з інноваціями;
- чого нас навчила пандемія Covid-19.
Кожне осяяння пропонує нові способи осмислення викликів сьогодення — і, що важливіше, майбутнього — та нескінченної нагальності прагнення вперед, ніколи не зупиняючись на досягнутому. Кожен, починаючи від генеральних директорів зі списку Fortune 100 і закінчуючи підприємцями, які тільки відкривають магазин, і мільйонами людей, які користуються продуктами й послугами Amazon у своїх домівках чи на підприємствах, зрозуміє принципи, які сприяли успіху одного з найважливіших інноваторів нашого часу.