Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху

Код товару: 129142

Фотографії

Автор: Марія Росс

Видавництво: Yakaboo Publishing
Код товару: 129142
240 грн
240

1 людина додала у Вишлист

На складі

Автор: Марія Росс

Видавництво: Yakaboo Publishing

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

232 стр

ISBN

978-617-7933-11-2

Формат

140х215 мм

Мова

українська

Опис книги Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими.

Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Відгуки про Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Емпатія в бізнесі. Цінність співпереживання як двигун успіху відгуки