Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Zag. Найкращий посібник з брендингу

Zag. Найкращий посібник з брендингу

100 грн
100
11 людей додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 192 стр
ISBN 978-617-12-2278-6
Формат 135х205 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Сімнадцять кроків зі створення нового бренда, секрети обрання правильної назви для своєї компанії чи продукту, ідеї та методи, що базуються на особистому досвіді автора, перевірені часом та успіхом!

Що ж таке «заг» Марті Ньюмеєра, названий «новим GPS для маркетологів»? Це напрямок розвитку бренда, який зробить компанію особливою — радикально «інакшою», а отже, успішною на ринку, де двигуном бренда перестає бути реклама, а програми лояльності більше не працюють. «У бізнес-світі, де все рухається зигзагом, коли інші обирають “зиг”, вам потрібен “заг”!»

Не покладатися на фокус-групи, бо вони оцінюють пропозиції, що вже існують, і не враховують новацій, знайти оптимальне співвідношення «вдалого» та «інакшого», обрати своєму бренду влучну назву. Практичні поради а також 17 кроків для створення власного бренда, розглянуті на прикладі вигаданої мережі винних барів, змотивують пройти шлях до створення успішного бізнесу!

Показати повністю
Відгуки про Zag. Найкращий посібник з брендингу
0 / 5
Залишити відгук
Марті Ньюмеєр
Марті Ньюмеєр – автор, дизайнер та бізнес-консультант, чия місія – скорочувати розрив між бізнесом та дизайном. Він вважає, що «покращення того, як працює бізнес, – найпростіший шлях покращення світу».
 
У 1996 році Марті Ньюмеєр заснував журнал Critique, присвячений дизайн-мисленню.
 
Він консультував такі відомі компанії, як Apple, Netscape, Sun Microsystems, HP, Adobe, Google та Microsoft. В даний час Марті працює директором з розвитку в Liquid Agency - компанії з Кремнієвої долини.
 
Його перша книга «Розрив бренду», що вийшла 2003 року, змінила ставлення до бренду в сучасному світі: він постулював, що бренд — це не логотип чи місія компанії, а відчуття та сприйняття споживача. Друга книга Ньюмеєра — Zag — потрапила до списку «100 найкращих бізнес-книг усіх часів».
 
Вільний від роботи над новими книгами та від бізнес-подорожей час Марті проводить на південному заході Франції.

Ви дивились

Фотографії