Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Страница автора

Марті Ньюмеєр

Марті Ньюмеєр – автор, дизайнер та бізнес-консультант, чия місія – скорочувати розрив між бізнесом та дизайном. Він вважає, що «покращення того, як працює бізнес, – найпростіший шлях покращення світу».
 
У 1996 році Марті Ньюмеєр заснував журнал Critique, присвячений дизайн-мисленню.
 
Він консультував такі відомі компанії, як Apple, Netscape, Sun Microsystems, HP, Adobe, Google та Microsoft. В даний час Марті працює директором з розвитку в Liquid Agency - компанії з Кремнієвої долини.
 
Його перша книга «Розрив бренду», що вийшла 2003 року, змінила ставлення до бренду в сучасному світі: він постулював, що бренд — це не логотип чи місія компанії, а відчуття та сприйняття споживача. Друга книга Ньюмеєра — Zag — потрапила до списку «100 найкращих бізнес-книг усіх часів».
 
Вільний від роботи над новими книгами та від бізнес-подорожей час Марті проводить на південному заході Франції.

Книги автора: Марті Ньюмеєр

Показувати:
Сортувати:

Zag. Найкращий посібник з брендингу

Zag. Найкращий посібник з брендингу

100 грн

Показано з 1 по 1 з 1 (всього 1 сторінок)