Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 3242 |
8 людей додали у Вишлист
Автор: Робин Дж. Берн
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
272 стр
ISBN
966-8644-31X
Мова
російська
Все більше число компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, але і для вдосконалення власної системи прийняття рішень в сфері менеджменту та маркетингу, а також для моніторингу служб по роботі з клієнтами. Ця книга дозволить менеджерам з маркетингу оцінити необхідність проведення досліджень, проаналізувати їх перспективи і прийняти точні рішення. Основні розділи: пошук необхідної інформації і правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри і їх вимір, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій і змін, взаємодія з дослідницькими компаніями, роль досліджень в розширенні бізнесу. Дана книга входить в спеціальну серію книг під назвою "Маркетингові дослідження на практиці".