Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Эффективное использование результатов маркетинговых исследований

Код товару: 3242

Автор: Робин Дж. Берн

Видавництво: Balance Business Books
Код товару: 3242
175 грн
175

8 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Робин Дж. Берн

Видавництво: Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

966-8644-31X

Мова

російська

Опис книги Эффективное использование результатов маркетинговых исследований

Все більше число компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, але і для вдосконалення власної системи прийняття рішень в сфері менеджменту та маркетингу, а також для моніторингу служб по роботі з клієнтами. Ця книга дозволить менеджерам з маркетингу оцінити необхідність проведення досліджень, проаналізувати їх перспективи і прийняти точні рішення. Основні розділи: пошук необхідної інформації і правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри і їх вимір, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій і змін, взаємодія з дослідницькими компаніями, роль досліджень в розширенні бізнесу. Дана книга входить в спеціальну серію книг під назвою "Маркетингові дослідження на практиці".

Відгуки про Эффективное использование результатов маркетинговых исследований

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Эффективное использование результатов маркетинговых исследований відгуки