Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 137862 |
Фотографії
0 людей додали у Вишлист
Автор: Робін Дж. Берн
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
272 стр
ISBN
0-7494-4200-X
Формат
145x220 мм
Мова
російська
Все більша кількість компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, а й для вдосконалення власної системи прийняття рішень у сфері менеджменту та маркетингу, а також моніторингу служб роботи з клієнтами. Ця книга дозволить менеджерам з маркетингу оцінити необхідність проведення досліджень, проаналізувати їхні перспективи та ухвалити точні рішення.
Основні розділи: пошук необхідної інформації та правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри та їх вимір, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій та змін, взаємодія з дослідницькими компаніями, роль досліджень у розширенні бізнесу. Ця книга входить до спеціальної серії книг під назвою "Маркетингові дослідження на практиці".