Філ Найт (Phil Knight, нар. 1938 р.) — американський бізнесмен, один із засновників компанії Nike. У 2015 був на 15 місці у ТОП-20 найбагатших людей світу за версією Forbes. Народився у місті Портленд. В 1955 вступив на факультет журналістики в Університет Орегона. Був членом команди із легкої атлетики, захоплювався бігом на середні дистанції.
Після отримання диплому у 1959 один рік служив в армії. У 1960 розпочав навчання у Стенфордській бізнес-школі, де здобув економічну освіту. У 1962 поїхав в кругосвітню подорож, щоб побачити світ і визначитися із планами на майбутнє. Відвідав японську взуттєву фабрику. У 1964 разом із своїм наставником Біллом Баверменом заснував стартап Blue Ribbon Sports, яка незабаром стала називатися Nike. У 1979 компанія випереджає Adidas.
У 2004 Найт залишив посаду виконавчого директора і став головою ради директорів (яку покинув у 2016). У власній компанії пропрацював протягом 52 років. У 2017 статки Філа Найта оцінювалися у 26,2 мільярди доларів. У 2016 написав історію успіху компанії «Shoe dog: A Memoir by the Creator of NIKE» (українською мовою вийшла друком у видавництві «Наш Формат» під назвою «Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником»).
Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником (оновлене видання)
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію.
ДЛЯ КОГО ВИДАННЯ
Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, історіями успіху, управлінням та маркетингом.
ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА ФІЛА НАЙТА
Оновлене видання світового бестселера. Філ Найт майже не дає інтерв’ю. Ця книжка — рідкісна можливість дізнатися справжню історію Nike. Як можна настільки «горіти» ідеєю якісного і доступного взуття, щоб надихнутися вафельницею? Як купити у майбутньому всесвітньо відомий логотип за 30 доларів? Як побудувати імперію, не маючи значного стартовго капіталу?