Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Код товару: 79660
Код товару: 79660
160 грн
160

41 людина додала у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

384 стр

ISBN

978-617-12-5792-4

Формат

150x220 мм

Вага

585 г

Мова

українська

Опис книги Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

  • Найпопулярніша книжка у світі зі стратегії бізнесу
  • Визнаний бестселер п’яти континентів
  • Перекладено понад 40 мовами
  • 7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon

Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek

«Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві.

Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану.

Бізнес без конкуренції — це реальність! Вона існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьби за споживача під агресивними гаслами «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!» компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе. Слід вийти на широкий простір Блакитного океану — вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес-модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips, магазином цифрової музики iTunes, цирком Du Soleil та тисячами інших лідерів ринку.

Відгуки про Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції відгуки

Автори книги Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Рене Моборн
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-rene-moborn-90x120.jpg
Рене Моборн – профессор стратегии в INSEAD, директор Института стратегии голубого океана INSEAD, заняла второе место в списке Thinkers50 в 2011 г. (единственная женщина, поднявшаяся в этом списке... Подробнее
Чан Кім
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-chan-kim-90x120.jpg
Професор Чан Кім – керівник кафедри стратегічного менеджменту INSEAD (Франція), радник Європейського Союзу та член Світового економічного форуму у Давосі. Він входить п'ятірку World Thinkers... Подробнее