Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

160 грн
160
41 людина додала у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 384 стр
ISBN 978-617-12-5792-4
Формат 150x220 мм
Вага 585 г
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Найпопулярніша книжка у світі зі стратегії бізнесу
  • Визнаний бестселер п’яти континентів
  • Перекладено понад 40 мовами
  • 7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon

Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek

«Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві.

Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану.

Бізнес без конкуренції — це реальність! Вона існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьби за споживача під агресивними гаслами «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!» компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе. Слід вийти на широкий простір Блакитного океану — вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес-модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips, магазином цифрової музики iTunes, цирком Du Soleil та тисячами інших лідерів ринку.

Показати повністю
Відгуки про Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
0 / 5
Залишити відгук
Рене Моборн

Рене Моборн – профессор стратегии в INSEAD, директор Института стратегии голубого океана INSEAD, заняла второе место в списке Thinkers50 в 2011 г. (единственная женщина, поднявшаяся в этом списке так высоко).

Чан Кім

Професор Чан Кім – керівник кафедри стратегічного менеджменту INSEAD (Франція), радник Європейського Союзу та член Світового економічного форуму у Давосі. Він входить п'ятірку World Thinkers (найкращих мислителів світу). Його книга «Стратегія блакитного океану» була перекладена 30 мовами і розійшлася мільйонним тиражем.

Інші книжки цього автора

Стратегія Блакитного Океану. Час змін

Рене Моборн, Чан Кім

150 грн

Очікується

Перехід до блакитного океану

Рене Моборн, Чан Кім

150 грн

Нема в продажі

Ви дивились

Фотографії