Bizlit +380995622563
Є в наявності

Маркетинг на 100%, ремикс. Как стать хорошим менеджером по маркетингу

Код товару: 12
4

Автор: Игорь Манн

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 12
307 грн
307

85 людин додали у Вишлист

| 4
На складі

Автор: Игорь Манн

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

256 стр

ISBN

978-5-91657-314-5

Формат

14 х 20,6 см

Вага

350 г

Мова

російська

5 5 4

Опис книги Маркетинг на 100%, ремикс. Как стать хорошим менеджером по маркетингу

Книга від автора Ігоря Манна "Маркетинг на 100%: ремікс", видання якої обчислюється десятками тисяч примірників, знайшла вже безліч шанувальників через яскравий запальний виклад і безцінні поради. Вона «виховала» не одну тисячу маркетологів, менеджерів, комерційних і PR-директорів. Крім цього, легкий і зрозумілий стиль робить можливим читати цей бестселер новачкам і студентам.

Ігор Манн спільно з Михайлом Івановим і Михайлом Фебером створив в 2005 році найбільше в Москві видавництво бізнес-літератури. Він проводить численні тренінги, семінари, дає майстер-класи та приватні консультації. Автор, який має багаторічний досвід ділової практики і теоретики, ділиться у своїй роботі «Маркетинг на 100%: ремікс" дієвими «інструментами» маркетингу, слушними порадами. Осмислення всіх побажань експерта допомагає уникнути багатьох помилок і гіркого досвіду «набитих гуль».

Він закликає маркетологів якомога більше читати, вбираючи в себе корисну інформацію. Книга «Маркетинг на 100%: ремікс» - це не суха теорія, а посібник про те, як стати хорошим менеджером по маркетингу. У праці не наводяться заплутані визначення і складні формули. Манн вибирає альтернативний шлях і вважає, що хороший маркетолог зобов'язаний бути психологом. Автор критикує сучасну систему освіти в університетах і називає її «науковою фантастикою».

Паралельно з цим, бізнесмен стверджує, що ставати менеджером з маркетингу потрібно вивчаючи роботи не тільки російськомовних, а й зарубіжних письменників. Читачі книги відзначають одну її важливу особливість: вона містить велику кількість рекомендацій, а не один-два як аналоги. Таке широке визнання Манна як маркетолога унеможливлює проходження курсу навчання цій професії без його безцінних вказівок. За короткий час ви зможете домогтися високих результатів, а також зберегти їх максимально довгий час.

Саме тому варто купити книгу «Маркетинг на 100%: ремікс» Ігоря Манна і приступити до втілення його стратегій якомога швидше.

Відгуки про Маркетинг на 100%, ремикс. Как стать хорошим менеджером по маркетингу

4.75 / 5


5 зірок

3

4 зірки

1

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг на 100%, ремикс. Как стать хорошим менеджером по маркетингу відгуки

Автори книги Маркетинг на 100%, ремикс. Как стать хорошим менеджером по маркетингу

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-mann-igor-90x120.jpg
Игорь Манн кандидат экономических наук. В 1989 году окончил Московский институт управления и начал работать в Институте управления на кафедре «Внешнеэкономическая деятельность и зарубежный опыт... Подробнее