Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Ключевые переговоры. Что и как говорить, когда ставки высоки

Код товару: 1206
270 грн
270

23 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

288 стр

ISBN

978-5-91657-315-2

Формат

145х215 мм

Вага

214 г

Мова

російська

Опис книги Ключевые переговоры. Что и как говорить, когда ставки высоки

Книга присвячена важливим дискусіям, умови в яких екстремальні, а ставки високі, оскільки результат може назавжди змінити життя учасників в кращу або гіршу сторону.

Це можуть бути як ділові переговори або прохання про підвищення зарплати, так і бесіда з чоловіком або сварка з сусідом. Для вирішальних дискусій потрібні особливі методи і техніки, які і викладені в книзі.

Для кого ця книга

Як прийнято писати в таких випадках - для широкого кола читачів. Всім нам доводиться час від часу вести розмову, від якого залежить дуже багато чого.

Особливо - для менеджерів, які за службовим обов'язком є ​​професійними переговощікамі.

Фішка книги

Книга займає на Amazon.com перше місце в категоріях Менеджмент \ Переговори і Етикет \ Бесіди.

Від авторів

Почувши назву цієї книги, Ведення переговорів в екстремальних ситуаціях: що і як говорити, коли ставки високі, ви могли уявити собі президентів і прем'єр-міністрів, присутніх за столом переговорів і вирішують долю планети. Хоча подібні обговорення дійсно впливають на наш світ, ми маємо на увазі інше. Ті важливі дискусії, яким присвячена ця книга, являють собою не що інше, як звичайне спілкування. Умови екстремальні, а ставки високі і при звичайних розмовах, які можуть змінити ваше життя.

Які особливості цих важливих переговорів? По-перше, розбіжність співрозмовників у поглядах. Наприклад, ви обговорюєте зі своїм начальником можливість підвищення на посаді. Він вважає, що ви ще не готові, ви ж переконані, що час настав. По-друге, під час важливих дискусій ставки дуже високі. На нараді з колегами ви намагаєтеся розробити нову маркетингову стратегію. Вам потрібно щось зовсім нове, інакше компанія не зможе досягти цілей. По-третє, емоції напружені. Ви розмовляєте зі своєю другою половиною, і раптом він або вона згадує той "огидний вчинок", який стався на вчорашній вечірці у сусідів.

Виявляється, ви не тільки фліртували там з кимось, але і "вели себе просто бридко". Ви ж абсолютно не пригадуєте ніякого флірту і впевнені, що трималися з гостями ввічливо і доброзичливо. Ваш чоловік або дружина в гніві вибігає з кімнати.

На тій же вечірці ви підтримуєте світську бесіду зі своїм вічно незадоволеним сусідом про його хворих нирках, коли раптово він каже: "До речі, про новий паркані, який ти будуєш ..." З цього моменту розмова перетворюється в запеклу перестрілку про те, де потрібно розташувати нову огорожу - на десять сантиметрів вправо або вліво. Десять сантиметрів! Доходить до того, що сусід погрожує подати на вас до суду, а ви заявляєте, що він нічого в цьому житті не розуміє. Емоції дійсно загострилися.

Такі розмови можна назвати саме ключовими, навіть критичними, а не просто напруженими, загрозливими або неприємними, оскільки їх результат може зробити помітний вплив на умови життя учасників. У кожному з описаних випадків якийсь елемент вашого повсякденного існування може назавжди змінитися в кращу або в гіршу сторону. Природно, просування по службі, як і успіх компанії, знаменує значні зміни. Взаємини з чоловіком впливають на всі сторони вашого життя. Навіть такий буденний розмову, як суперечка про те, де провести межу між ділянками, безсумнівно позначиться на ваших відносинах з сусідами. Якщо з самої, на перший погляд, незначній ситуацією ви впораєтеся невдало, то у вас закріпиться модель поведінки, якої ви будете слідувати у всіх наступних критичних дискусіях.

У ключових дискусіях, за визначенням, зачіпаються складні питання. На жаль, людина за своєю природою схильний уникати розмов, які можуть нам зашкодити або погіршити поточну ситуацію. Ми стаємо справжніми майстрами в мистецтві ухилятися від подібних неприємних обговорень. Колеги відправляють один одному повідомлення по електронній пошті, хоча можуть просто спуститися на один поверх і поговорити віч-на-віч. Керівники віддають розпорядження по телефону замість того, щоб поспілкуватися з підлеглими безпосередньо. Члени сім'ї змінюють тему розмови, коли питання стає занадто слизьким. У нас (авторів) є друг, який дізнався про те, що дружина з ним розлучається, з повідомлення на автовідповідачі. Люди вдаються до якої завгодно тактиці, аби тільки ухилитися від небезпечної теми.

Ця тактика є помилковою. Освоївши принципи ведення переговорів, коли ставки високі, ви зможете торкнутися і ефективно обговорити буквально будь-яке питання.

Відгуки про Ключевые переговоры. Что и как говорить, когда ставки высоки

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Ключевые переговоры. Что и как говорить, когда ставки высоки відгуки

Автори книги Ключевые переговоры. Что и как говорить, когда ставки высоки

Рон Макмиллан
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/ron-makmillan-90x120.jpg
Рон Макмиллан — сооснователь Covey Leadership Center. Вот уже 25 лет Рон изучает вопросы лидерства, командообразования и эффективности.
Джозеф Гренни
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/dzhozef-grenni-90x120.jpg
Джозеф Гренни — известный спикер и эксперт в области бизнес-стратегий. Консультирует многие компании из списка Fortune 500.
Керри Паттерсон
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/kerri-patterson-90x120.jpg
Керри Паттерсон — автор четырех бестселлеров New York Times и многочисленных статей, преподаватель, автор учебных программ, получавших профессиональные награды. За выдающийся вклад в развитие науки... Подробнее