Bizlit +380995622563
Є в наявності

Дело не в кофе: корпоративная культура Starbucks

Код товару: 40
11

Автор: Говард Бехар

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 40
285 грн
285

109 людин додали у Вишлист

| 11
На складі

Автор: Говард Бехар

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Суперобкладинка

К-ть сторінок

186 стр

ISBN

978-5-9614-4354-7

Формат

130х200 мм

Вага

250 г

Мова

російська

5 5 11

Опис книги Дело не в кофе: корпоративная культура Starbucks

Пізнавальна книга Говарда Бехара «Справа не в каві» розповідає про принципи корпоративної культури компанії «Старбакс». Автор розповідає про те, що успіх будь-якого бізнесу починається з правильного ставлення до персоналу. Якщо люди відчувають людське ставлення до них, то починають демонструвати фантастичні результати. Такий же підхід має демонструватися в стосунках з клієнтами.

Коли людина бачить, що вона для представників корпорації не просто джерело доходу, а людина, то вона буде знову і знову повертатися за черговою склянкою кави. Говард Бехар розповідає про внутрішню культуру популярного бренду. Негласних правилах, не зазначених у жодному зведенні, але які неухильно виконуються усіма співробітниками. Виділяється 10 ключових принципів, які стали запорукою успіху Starbucks і допоможуть домогтися таких же висот всім лідерам.

Рекомендовано читати книгу «Справа не в каві» всім категоріям менеджерів і керівникам підприємств, які бажають оволодіти наукою натхнення персоналу, який може навчитися досягати небувалих висот. Автор твору не один рік працював в Starbucks і займав керівні посади. Спираючись на власний досвід, він ділиться безцінною інформацією, яка є основою будь-якого успішного бізнесу.

Рекомендуємо купити книгу «Справа не в каві» людям, охочим знати, на чому грунтується прибутковий бізнес і як виникають легендарні торгові марки, про які знають в усьому світі. Вивчаючи історію цієї компанії, кожен читач знайде корисні аспекти, які допомагають вирішити поставлені перед ним завдання, спираючись на досвід корпоративного гіганта.

Фактично до читачів доноситься думка, що справа не стільки в продукті, що випускається компанією, скільки у взаєминах між людьми, які і роблять бізнес успішним, а бренд легендарним. Адже неправильне ставлення може стати причиною загибелі найкращою ідеї з перспективним продуктом. Саме цьому і вчить книга «Справа не в каві: корпоративна культура Starbucks», яку можна купити в нашому магазині.

Відгуки про Дело не в кофе: корпоративная культура Starbucks

4.91 / 5


5 зірок

10

4 зірки

1

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Дело не в кофе: корпоративная культура Starbucks відгуки

Автори книги Дело не в кофе: корпоративная культура Starbucks

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-howard-behar-90x120.jpg
Президент Starbucks International. Говард Бехар проработал на руководящих должностях в Starbucks 17 лет. Во многом благодаря ему компания вышла на международный уровень. Все, кому довелось работать... Подробнее