Код товару: 653 |
7 людин додали у Вишлист
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Марк Нейджер
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
176 стр
ISBN
978-5-91657-341-1
Формат
170x240 мм
Вага
410 г
Мова
російська
Ви задумали почати свій бізнес? У вас є ідея, яка вирішить проблеми ваших потенційних покупців? Це чудова ідея! Це виклик! Це драйв! І ... це може бути дуже страшно.
«Точно так само, як наша продукція проходить безліч етапів, важливо і себе провести через них. Саме це і роблять підприємці ». Автори цієї книги регулярно проводять стартап-вікенди для бізнесменів-початківців, щоб ті змогли знайти для своєї ідеї правильних людей і правильні ресурси. А для цього - зрозуміти «різницю між тим, що ви хочете для свого проекту, і тим, що вам потрібно для нього». Повідомити правильним людям потрібні відомості так, щоб вони вас зрозуміли (наприклад, за 60 секунд розповісти ідею свого бізнесу, пояснити проблему і запропонувати рішення). Заручитися їхньою довірою і почати довіряти самому. Визначити приблизний план дій і набори навичок, які вам потрібні.
З цією книгою ви можете провести свій перший стартап-уікенд. Почніть читання ввечері п'ятниці. І до понеділка ви набагато краще уявите собі, чого хочете, що можете і хто вам потрібен. А головне - не будете боятися зробити наступний крок.
Багато компаній не були створені лише через страхи, невпевненість і недовіри своїх потенційних «батьків». Ми хочемо збільшити народжуваність успішних бізнесів!
Для всіх, у кого хоча б раз проскакувала думка про свою справу. І для тих, хто тільки-тільки почав його.
В її основі - не надумана ідея, а реальна практика.