Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Procter & Gamble. Путь к успеху. 165-летний опыт построения брендов

Код товару: 96251
1
757 грн
757

6 людей додали у Вишлист

| 1
Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

524 стр

ISBN

978-5-9614-6270-8

Формат

170х240 мм

Вага

980 г

Мова

російська

5.00 5 1

Опис книги Procter & Gamble. Путь к успеху. 165-летний опыт построения брендов

У книзі досліджено унікальний досвід компанії Procter Gamble зі створення популярних і приносять високий прибуток брендів, таких як мило Ivory і Camay, пральні порошки Tide і Ariel, шампуні Head Shoulders і Pantene, підгузники Pampers і т.д. Основа тривалого успіху компанії - постійне вдосконалення виробничих процесів і якості вироблених товарів. Наукові дослідження, використання передових рекламних і маркетингових технологій, вміння вчитися на своїх помилках і сміливість в нових починаннях - невід'ємні характеристики компаній-лідерів, таких як Procter Gamble. Це видання можна розглядати і як захоплюючий підручник з економіки великої корпорації, і як практичний посібник з брендінгу, маркетингу і рекламі.

Книга орієнтована на керівників підприємств, менеджерів з маркетингу та реклами, бренд-менеджерів, фахівців хімічної, паперової, парфумерної, фармацевтичної промисловості, викладачів і студентів.

Відгуки про Procter & Gamble. Путь к успеху. 165-летний опыт построения брендов

5.00 / 5

5 зірок

1

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Procter & Gamble. Путь к успеху. 165-летний опыт построения брендов відгуки

Автори книги Procter & Gamble. Путь к успеху. 165-летний опыт построения брендов

Дэвис Дайер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-djevis-dajer-90x120.jpg
Соучредитель и директор консалтинговой компании Winthrop Group. Эксперт по эволюции крупных организаций, а также автор и соавтор книг, статей и исследований по Management Development. Бывший... Подробнее