Код товару: 144 |
3
|
Доставка:
Гарантія:
Варіанти оплати:
Автор: Сет Годин
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
176 стр
ISBN
978-5-91657-116-5
Формат
214x147x15
Вага
320 г
Мова
російська
Професійні маркетологи бувають безсилі перед напором конкурентів. Традиційні теорії маркетингу не працюють, а всі зусилля і фінансові вкладення, здається, що йдуть прахом. Саме в таких випадках, тим, хто мріє просунути свою компанію, але не знає як, допоможе ця книга. «Фіолетова корова. Зробіть свій бізнес видатним! ». Вона дозволить зрозуміти принцип продажу продукту або послуги, навіть якщо підприємець перебуває на самому дні ніші серед конкуруючих з ним опонентів.
Кому підходить книга
Автор говорить про нові підходи, методики, які розробляються в процесі появи новинок продуктів і послуги. Простою мовою книга «Фіолетова корова» описує найскладніші стратегії, які сухий, академічний маркетинг насилу може донести до учасників ринку на практиці. Новий підхід застосував у своїй теорії Сет Годін, що дозволяє зробити суху інформацію зрозумілою. Вона легко запам'ятається всім, завдяки яскравих прикладів, які у всіх на слуху.
Проста, на перший погляд, книга знайомить з незамінними в сучасному світі поняттями:
Автор пропонує зробити цікавий дизайн проекту, а не вибирати шлях великих грошових вкладень в рекламу. Бізнес, на думку Сета повинен будуватися на пошуку і презентації родзинки, яку вже не зможуть повторити конкуренти. Це може бути оригінальний дизайн, цікава подача, креативна уніформа і багато іншого.
Нові думки простою мовою
Купити книгу «Фіолетова корова» варто тим, у кого є бажання розвиватися і вдосконалюватися, а традиційні підручники здаються нудними і незрозумілими. Думки і практичні прийоми, які описані в книзі, читачі зможуть застосовувати не тільки для бізнесу, але і в реальному житті. Його видатні ідеї допомогли не одному поколінню підприємців знайти свій індивідуальний стиль і зрозуміти потенційного покупця, його потреби.
Книга Сета Годіна «Фіолетова корова» для тих, хто далекий від професійного маркетингу, може стати настільною енциклопедією, що видають керівництвом для ведення бізнесу, який знайдуть відповіді на найактуальніші питання. Читати подібну книгу варто хоча б через те, що вона отримала величезну кількість позитивних рецензій серед найзатятіших критиків.