Немає в наявності
Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Четыре шага к озарению. Стратегии создания успешных стартапов

Код товару: 625
Четыре шага к озарению. Стратегии создания успешных стартапов книга купить

Автор: Стив Бланк

Видавництво: Альпина Паблишер
Код товару: 625
580 грн
580

21 людина додала у Вишлист

Очікується
Наявність не раніше, ніж через 30 днів

Автор: Стив Бланк

Видавництво: Альпина Паблишер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

368 стр

ISBN

978-5-9614-4645-6

Формат

205х260 мм

Вага

798 г

Мова

російська

Опис книги Четыре шага к озарению. Стратегии создания успешных стартапов

Цитата

«Отже, що ж веде одні стартапи до успіху, а інші - до розпродажу офісних меблів?
Відповідь проста: ті, що зуміли пережити кілька важких років, не дотримувалися традиційної моделі запуску, орієнтованої на продукт, нав'язаної фахівцями з управління продуктом або венчурними капіталістами. Шляхом проб і помилок, наймаючи і звільняючи, всі успішні стартапи приходили до іншої моделі, яка паралельна моделі розвитку продукту. Зокрема, вони розвивалися і жили за принципом "навчайся і вивчай" - вивчай і вчися розуміти споживачів. Я називаю цей процес "розвитком споживачів" на противагу "розвитку продукту". Всі успішні стартапи слідують саме цим шляхом, свідомо чи ні. »
Стів Бланк

Про що книга «Чотири кроки до осяяння: Стратегії створення успішних стартапів»

«Чотири кроки до осяяння» - класичне керівництво по стратегії бізнесу на всі часи, від зародження ідеї до створення успішної компанії, за допомогою якого в усьому світі працюють і розвиваються більш 100 000 стартапів. Саме тут Стів Бланк вперше в світі сформулював єдину на поточний момент ефективну методику розробки нових продуктів і створення нових бізнесів, засновану на науковому методі перевірки гіпотез: методику розвитку споживачів (Customer Development). Стартапи - це не малі версії великих компаній і повинні управлятися радикально інакше, ніж вже сформовані бізнеси; Стів Бланк пояснює, чому це так. Замість того щоб сліпо слідувати бізнес-плану, підприємцю варто пройти всі чотири кроки методики розвитку споживачів і створити таку систему зворотного зв'язку, яка дозволить швидше за конкурентів перевіряти нові гіпотези і впроваджувати їх в життя.

Чому книга «Чотири кроки до осяяння» гідна прочитання

  • Автор книги Стів Бланк - один з найвпливовіших людей Кремнієвої долини.
  • Книга дає можливість розібратися, чому ваш стартап працює не так, як вам хотілося б, і допомагає усунути проблеми, що заважають досягненню успіху.
  • Ви дізнаєтеся безліч секретів управління стартапами.
  • «Чотири кроки до осяяння» - унікальне практичне керівництво, здобуло сотні тисяч захоплених відгуків підприємців у всьому світі!

Відгуки про Четыре шага к озарению. Стратегии создания успешных стартапов

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Четыре шага к озарению. Стратегии создания успешных стартапов відгуки

Автори книги Четыре шага к озарению. Стратегии создания успешных стартапов

Стив Бланк
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-stiv-blank-90x120.jpg
Стивен Бланк - американский предприниматель и ученый; организатор и инвестор целого ряда успешных проектов-стартапов. Родился Бланк в семье иммигрантов, управлявших продуктовым магазином в... Подробнее