Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 625 |
Автор: Стив Бланк
Видавництво: Альпина Паблишер
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
368 стр
ISBN
978-5-9614-4645-6
Формат
205х260 мм
Вага
798 г
Мова
російська
«Отже, що ж веде одні стартапи до успіху, а інші - до розпродажу офісних меблів?
Відповідь проста: ті, що зуміли пережити кілька важких років, не дотримувалися традиційної моделі запуску, орієнтованої на продукт, нав'язаної фахівцями з управління продуктом або венчурними капіталістами. Шляхом проб і помилок, наймаючи і звільняючи, всі успішні стартапи приходили до іншої моделі, яка паралельна моделі розвитку продукту. Зокрема, вони розвивалися і жили за принципом "навчайся і вивчай" - вивчай і вчися розуміти споживачів. Я називаю цей процес "розвитком споживачів" на противагу "розвитку продукту". Всі успішні стартапи слідують саме цим шляхом, свідомо чи ні. »
Стів Бланк
«Чотири кроки до осяяння» - класичне керівництво по стратегії бізнесу на всі часи, від зародження ідеї до створення успішної компанії, за допомогою якого в усьому світі працюють і розвиваються більш 100 000 стартапів. Саме тут Стів Бланк вперше в світі сформулював єдину на поточний момент ефективну методику розробки нових продуктів і створення нових бізнесів, засновану на науковому методі перевірки гіпотез: методику розвитку споживачів (Customer Development). Стартапи - це не малі версії великих компаній і повинні управлятися радикально інакше, ніж вже сформовані бізнеси; Стів Бланк пояснює, чому це так. Замість того щоб сліпо слідувати бізнес-плану, підприємцю варто пройти всі чотири кроки методики розвитку споживачів і створити таку систему зворотного зв'язку, яка дозволить швидше за конкурентів перевіряти нові гіпотези і впроваджувати їх в життя.