Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Надзвичайна гостинність + Клієнти на все життя + Розробляємо ціннісні пропозиції

Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 3х книг:
Надзвичайна гостинність. Як перевершити очікування клієнтів
Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Надзвичайна гостинність. Як перевершити очікування клієнтів
Бестселер, який змінює визначення гостинності та надихає читачів у будь-якій галузі. Віллу Ґідері було двадцять шість років, коли він очолив Eleven Madison Park, двозірковий пивний бар, що переживав труднощі і мав невиправдано величне приміщення. Через одинадцять років Eleven Madison Park було визнано найкращим рестораном світу. Як Ґідера здійснив цю безпрецедентну трансформацію?
Радикальні зміни, справжнє партнерство між кухнею та залом і незабутня гостинність, що запам’ятовується на найвищому вищому рівні. Команда Ґідери здивувала сім’ю, яка ніколи не бачила снігу, чарівною поїздкою на санях до Центрального парку після вечері; вони наповнили приватну їдальню піском, укомплектовану пляжними стільцями, щоб розрадити пару, яка скасувала відпустку. І його гостинність поширювалася не тільки на тих, хто обідав у ресторані, а й на його власну команду, яка навчилася свідомо висловлювати хвалу та критику; чому відповідь на деякі з найзгубніших бізнес-дилем полягає в тому, щоб дати більше, а не менше; і магія, яка може статися, коли персонал починає думати як власник.
Сьогодні кожен бізнес може бути амбасадором гостинності, і всі ми можемо перетворити звичайні платежі на надзвичайний досвід. Показуючи яскраві історії про свою подорож ресторанами з найвідомішими гравцями індустрії, такими як Даніель Булуд і Денні Мейєр, Ґідера закликає всіх нас знайти магію в тому, що ми робимо, для себе, людей, з якими ми працюємо, і людей, яких ми обслуговуємо.
Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта
Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег.
Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів. У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика.
Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.
Показать полностью
Отзывы о Комплект Надзвичайна гостинність + Клієнти на все життя + Розробляємо ціннісні пропозиції
0 / 5
Оставить отзыв
Александер Остервальдер

Доктор Остервальдер - пишет книги, читает лекции, а также консультирует по вопросам инновационных бизнес-моделей. Его практический подход к дизайну инновационных бизнес-моделей, разработанный совместно с доктором Ивом Пинье, применяется во многих отраслях по всему миру, в частности компаниями 3М, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor и др. Ранее он помогал в создании компании, занимающейся стратегическим консалтингом, и ее продаже, участвовал в развитии международной некоммерческой организации с центром в Таиланде, которая занимается борьбой со СПИДом и малярией, проводил исследования в Университете Лозанны, Швейцария.

Ів Піньє

С 1984 г. профессор информационных систем управления Университета Лозанны, ранее работал в Университете штата Джорджия в Атланте и Университете Британской Колумбии в Ванкувере. Был участником многих исследовательских проектов, относящихся к дизайну информационных систем, менеджменту информационных технологий, инноваций и интернет-бизнесу.

Карл Сьюелл

Карл Сьюэлл — успешный бизнесмен, владелец одной из лучших автодилерских компаний США. Ему удалось поднять продажи до невиданных высот благодаря привлечению и удержанию покупателей.

Карл увеличил свой бизнес с $10 млн. в 1968 году до $250 млн. в 1998 году, с прибылью, выросшей в такой же пропорции. Карл Сьюэлл продает автомобили — Cadillac, Hummer, Lexus, Infinity и другие бренды. Показатели удовлетворенности его клиентов невероятно высоки. Он не только возглавляет рейтинги, он продолжает каждый раз давать новое определение понятию «лучший».

Грег Бернарда

Грег Бернарда — соавтор книги «Разработка ценностных предложений», мыслитель, творец и координатор, работающий с людьми, командами и организациями в области стратегии и инноваций. Осуществлял совместные проекты с такими компаниями и организациями, как Colgate, Volkswagen, Гарвардская школа бизнеса и Capgemini.

Алан Смит

Алан Смит — посвятил себя разработке новых методов дизайна и бизнеса в киноиндустрии, на телевидении, в печати, в сфере мобильных систем и Интернете. Является одним из основателей The Movement — международного дизайн-агентства. Помогал Остервальдеру и Пинье в разработке шаблона ценностного предложения и в создании революционного дизайна книги «Построение бизнес-моделей».

Вілл Гідера

Вілл Ґідера (William Guidara) – відомий і успішний американський підприємець, бізнесмен, ресторатор, абасадор гостинності, письменник. Автор видання «Надзвичайна гостинність» та інших. 

Другие книги этого автора

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Ів Піньє, Алан Смит, Александер Остервальдер, Грег Бернарда, Тріш Пападакос

690 грн

На складе

Створюємо бізнес-модель

Ів Піньє, Александер Остервальдер

690 грн

На складе

Ви дивились

Фото