Комплект складається з 3х книг:
Надзвичайна гостинність. Як перевершити очікування клієнтів
Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Надзвичайна гостинність. Як перевершити очікування клієнтів
Бестселер, який змінює визначення гостинності та надихає читачів у будь-якій галузі. Віллу Ґідері було двадцять шість років, коли він очолив Eleven Madison Park, двозірковий пивний бар, що переживав труднощі і мав невиправдано величне приміщення. Через одинадцять років Eleven Madison Park було визнано найкращим рестораном світу. Як Ґідера здійснив цю безпрецедентну трансформацію?
Радикальні зміни, справжнє партнерство між кухнею та залом і незабутня гостинність, що запам’ятовується на найвищому вищому рівні. Команда Ґідери здивувала сім’ю, яка ніколи не бачила снігу, чарівною поїздкою на санях до Центрального парку після вечері; вони наповнили приватну їдальню піском, укомплектовану пляжними стільцями, щоб розрадити пару, яка скасувала відпустку. І його гостинність поширювалася не тільки на тих, хто обідав у ресторані, а й на його власну команду, яка навчилася свідомо висловлювати хвалу та критику; чому відповідь на деякі з найзгубніших бізнес-дилем полягає в тому, щоб дати більше, а не менше; і магія, яка може статися, коли персонал починає думати як власник.
Сьогодні кожен бізнес може бути амбасадором гостинності, і всі ми можемо перетворити звичайні платежі на надзвичайний досвід. Показуючи яскраві історії про свою подорож ресторанами з найвідомішими гравцями індустрії, такими як Даніель Булуд і Денні Мейєр, Ґідера закликає всіх нас знайти магію в тому, що ми робимо, для себе, людей, з якими ми працюємо, і людей, яких ми обслуговуємо.
Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта
Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег.
Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів. У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика.
Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.