Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Комплект Клієнтська аналітика + Розробляємо ціннісні пропозиції

Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay
Комплект складається з 2х книг:
Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Клієнтська аналітика. Як зрозуміти покупців, підвищити їхню лояльність і збільшити доходи компанії
Чому компанії втрачають мільйони доларів щороку? Одна з причин полягає в недостатньому розумінні своїх клієнтів. Незнання їхніх потреб, звичок та поведінки призводить до зменшення лояльності, відтоку покупців і втрати частини виручки. Сучасні дослідження показують, що лише 15 % компаній добре вивчили власних клієнтів.
Уявіть собі: 85 % компаній не використовують потенціал своїх даних для визначення клієнтських тенденцій та покращення відносин із клієнтами! А в наших реаліях, коли частота покупок залежить від безпеки, наявності світла, води та інтернету, без належних знань та адаптації бізнеси ризикують втратити позиції на ринку.
До помочі стане ця книжка, що пропонує: прості та ефективні інструменти клієнтської аналітики; практичні методи та стратегії оптимізації маркетингових зусиль і підвищення прибутковісті; досвід Airbnb, Amazon, Netflix та інших лідерів ринку. Час перетворювати власні дані на цінні знання, приймати обґрунтовані рішення, адаптуватися до змін і перемагати конкурентів. Розвивайте бізнес через глибоке розуміння клієнтів!
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика.
Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.
Показать полностью
Отзывы о Комплект Клієнтська аналітика + Розробляємо ціннісні пропозиції
0 / 5
Оставить отзыв
Александер Остервальдер

Доктор Остервальдер - пишет книги, читает лекции, а также консультирует по вопросам инновационных бизнес-моделей. Его практический подход к дизайну инновационных бизнес-моделей, разработанный совместно с доктором Ивом Пинье, применяется во многих отраслях по всему миру, в частности компаниями 3М, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor и др. Ранее он помогал в создании компании, занимающейся стратегическим консалтингом, и ее продаже, участвовал в развитии международной некоммерческой организации с центром в Таиланде, которая занимается борьбой со СПИДом и малярией, проводил исследования в Университете Лозанны, Швейцария.

Ів Піньє

С 1984 г. профессор информационных систем управления Университета Лозанны, ранее работал в Университете штата Джорджия в Атланте и Университете Британской Колумбии в Ванкувере. Был участником многих исследовательских проектов, относящихся к дизайну информационных систем, менеджменту информационных технологий, инноваций и интернет-бизнесу.

Грег Бернарда

Грег Бернарда — соавтор книги «Разработка ценностных предложений», мыслитель, творец и координатор, работающий с людьми, командами и организациями в области стратегии и инноваций. Осуществлял совместные проекты с такими компаниями и организациями, как Colgate, Volkswagen, Гарвардская школа бизнеса и Capgemini.

Алан Смит

Алан Смит — посвятил себя разработке новых методов дизайна и бизнеса в киноиндустрии, на телевидении, в печати, в сфере мобильных систем и Интернете. Является одним из основателей The Movement — международного дизайн-агентства. Помогал Остервальдеру и Пинье в разработке шаблона ценностного предложения и в создании революционного дизайна книги «Построение бизнес-моделей».

Другие книги этого автора

Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

Ів Піньє, Алан Смит, Александер Остервальдер, Грег Бернарда, Тріш Пападакос

690 грн

На складе

Створюємо бізнес-модель

Ів Піньє, Александер Остервальдер

690 грн

На складе

Ви дивились

Фото