Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Оплата і доставка

Замовлення на суму 1500 грн і більше доставляємо безкоштовно!

Для підтвердження замовлення й уточнення способу доставки товару якнайшвидше з Вами сконтактуються наші менеджери, після чого товар буде вислано за вказаною адресою. Передоплата за товар можлива тільки в разі наявності книжки, у такий спосіб унеможливлюється оплата замовлення, яке ми не зможемо виконати.

Ми продаємо і фізичним, і юридичним особам. Доставка здійснюється по всій території України і за межі України (тільки Укрпоштою).

1. Доставка «Новою Поштою»

Сервіс доставки "Нова Пошта"

(найкращий і найнадійніший спосіб доставки)

Час доставки товару — протягом 2-х робочих днів. Доставляємо на відділення і у почтомати.

Вартість доставки товару в разі передоплати становить приблизно 45 грн. Сума за умови передоплати чи післяплати майже не змінюється (у разі передоплати ≈ на 10 грн менша).

Строк безкоштовного зберігання поставки у відділенні — 5 днів. На 5-й день здійснюється АВТОМАТИЧНЕ ПОВЕРНЕННЯ посилки нам. Продовжити термін зберігання посилки можна зателефонувавши з номера телефону одержувача на безкоштовну лінію Нової Пошти 0 (800) 500 609 або звернутися до нашого менеджера.

Адресну доставку здійснюємо кур'єрською службою «Нова пошта». Доставка здійснюється по всій території України, навіть там, де немає відділень «Нова пошта».

2. Доставка Укрпоштою

Вартість доставки від 23 грн.

Понад 11 000 відділень по всій території України.

Доставка до найвіддаленіших населених пунктів без доплат.

Терміни доставки – до 2-х днів між обласними центрами, до 4-х днів по Україні.

Доставка можлива як на найближче відділення Укрпошти, так і на вашу адресу.

Можливий накладений платіж, або передоплата.

Автоповернення через 5 діб.

3. Доставка кур'єром (тільки м. Харків)

Доставка протягом однієї години від моменту замовлення в будь-яку точку Харкова за умови замовлення до 15:00 робочого дня. Вартість 100 грн, при замовленні від 1000 грн - кур'єрська доставка безкоштовно.

3. Самовивіз

Самовивіз з незалежних від нас причин на теперішній момент неможливий. Щиро просимо вибачення.

4. Повернення книжок

Книжки належної якості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України» Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172, не підлягають поверненню (друковані видання).

Але ми ще більше за Вас не любимо бюрократії, тому книжки приймаємо назад запросто, протягом 30 днів з моменту отримання книги. Звичайно ж, вона повинна мати ідеальний стан (без слідів використання). Вам подарували таку ж, розмір або палітурка книжки не влаштовують? Напишіть нам на shop@bizlit.com.ua або зателефонуйте за номерами, вказаними на сайті. Наші оператори завжди готові допомогти. Книгу треба відправити нам "Новою Поштою". Доставку оплачуємо ми в разі нашої помилки, в іншому випадку доставку оплачуєте ви. Гроші за книжки ми перешлемо на банківську картку або іншим зручним для Вас способом у день, коли отримаємо книжку.
Звісно, те саме стосується і книжок з браком.

5. Оплата

Будь-яку покупку в нашому магазині Ви можете оплатити:

готівкою коли отримуватимете книжку у відділенні пошти;

банківськими картками основних платіжних систем VISA і MASTERCARD, на карту Приватбанку.

Платежные системы

Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно надсилаються за умови компенсації транспортних витрат (послуг "Нової пошти" з доставки в обидві сторони). Або за домовленістю сторін здійсняться повернення коштів за замовлення на картковий рахунок покупця за вирахуванням транспортних витрат. У випадку, якщо клієнт не забрав посилку протягом безоплатного/гарантованого терміну зберігання (5 робочих днів) на "Новій Пошті", всі наступні замовлення надсилаються тільки у разі часткової або повної передоплати.

6. Повернення коштів на картку

Повернення коштів буде здійснене на ту саму картку, з якої був проведений платіж.

Термін повернення коштів на вашу картку становить до 5 банківських днів з моменту отримання повернення, або скасування невідправленого та оплаченого замовлення. Це пов'язано з умовами роботи систем еквайрингу та банків.

Якщо у вас виникли запитання, наша служба підтримки завжди готова допомогти вам.