Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Стратегування в умовах невизначеності

Код товару: 141540

Фотографії

Автор: Володимир Савчук

Видавництво: Лабораторія
Код товару: 141540
499 грн
499

1 людина додала у Вишлист

На складі

Автор: Володимир Савчук

Видавництво: Лабораторія

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

206 стр

ISBN

978-617-8367-26-8

Формат

145х215 мм

Мова

українська

Опис книги Стратегування в умовах невизначеності

Методичний фундамент і покрокове керівництво з розроблення стратегічного плану підприємства згідно з технологіями сучасного стратегічного менеджменту. «Стратегування в умовах невизначеності» — це третя книга з авторської серії книг з управління бізнесом в умовах невизначеності від професора фінансів і стратегії Міжнародного інституту бізнесу і доктора наук з аналізу ризиків Володимира Савчука, написана спільно з експертом з питань розробки та імплементації стратегії і побудови ефективних бізнес-систем, бізнес-тренером та викладачем Міжнародного Інституту Бізнесу Дмитром Ковальовим.

Це видання є частиною серії книг з управління бізнесом в умовах невизначеності. У ній увагу читача акцентують на практиці стратегування. У першому розділі викладено зміст поняття невизначеності як середовища стратегування. Другий розділ присвячений характеристиці інструментів стратегічного управління, які добре зарекомендували себе в Україні і на Заході.

Третій розділ містить покрокову інструкцію з розробки та написання стратегічного плану. В останньому розділі викладено передумови успішного виконання розробленої стратегії. Для власників і топменеджерів українських підприємств, які усвідомлюють важливість стратегічного управління і хочуть почати його втілювати, а також для студентів програм МВА українських бізнес-шкіл, викладачів і студентів магістерських програм з економіки вищих навчальних закладів.

Чому варто прочитати книгу Володимира Савчука «Стратегування в умовах невизначеності»?

  • Містить пояснення основних ідей стратегічного управління, але робить акцент на практичних інструментах їх реалізації.
  • В кінцевому підсумку у читача з'являється ясність щодо того, що і як має бути зроблено для перекладу стратегічної ідеї в формат «дорожньої карти».
  • Матеріали книжки будуть найбільше корисні для менеджерів і власників, які розуміють важливість побудови стратегічного процесу у своєму бізнесі.

Відгуки про Стратегування в умовах невизначеності

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Стратегування в умовах невизначеності відгуки

Автори книги Стратегування в умовах невизначеності

Володимир Савчук
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Володимир Савчук — професор фінансів і стратегії Міжнародного інституту бізнесу (Київ), доктор наук з аналізу ризиків. У минулому — консультант Світового банку, викладач освітніх програм в... Подробнее