Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 141540 |
Фотографії
1 людина додала у Вишлист
Автор: Володимир Савчук
Видавництво: Лабораторія
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
206 стр
ISBN
978-617-8367-26-8
Формат
145х215 мм
Мова
українська
Методичний фундамент і покрокове керівництво з розроблення стратегічного плану підприємства згідно з технологіями сучасного стратегічного менеджменту. «Стратегування в умовах невизначеності» — це третя книга з авторської серії книг з управління бізнесом в умовах невизначеності від професора фінансів і стратегії Міжнародного інституту бізнесу і доктора наук з аналізу ризиків Володимира Савчука, написана спільно з експертом з питань розробки та імплементації стратегії і побудови ефективних бізнес-систем, бізнес-тренером та викладачем Міжнародного Інституту Бізнесу Дмитром Ковальовим.
Це видання є частиною серії книг з управління бізнесом в умовах невизначеності. У ній увагу читача акцентують на практиці стратегування. У першому розділі викладено зміст поняття невизначеності як середовища стратегування. Другий розділ присвячений характеристиці інструментів стратегічного управління, які добре зарекомендували себе в Україні і на Заході.
Третій розділ містить покрокову інструкцію з розробки та написання стратегічного плану. В останньому розділі викладено передумови успішного виконання розробленої стратегії. Для власників і топменеджерів українських підприємств, які усвідомлюють важливість стратегічного управління і хочуть почати його втілювати, а також для студентів програм МВА українських бізнес-шкіл, викладачів і студентів магістерських програм з економіки вищих навчальних закладів.
Чому варто прочитати книгу Володимира Савчука «Стратегування в умовах невизначеності»?