Bizlit +380995622563
Есть в наличии

Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії

Код товара: 4722
Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії книга купить

Автор: Клейтон Кристенсен

Издательство: Yakaboo Publishing
Код товара: 4722
240 240 грн

22 человек добавили в Вишлист

На складе

Автор: Клейтон Кристенсен

Издательство: Yakaboo Publishing

Переплет

Твердый

К-во страниц

304 стр

ISBN

978-966-97633-3-4

Формат

170x245 мм

Язык

украинский

Пропонуємо вашій увазі книгу «Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії» українською мовою від видавництва «Yakaboo Pablishing»!

Про книгу:

На початку кожної великої ідеї — не менше натхнення. Яким був би наш світ без впалого на Ньютона яблука? Тепер складно сказати. Але сьогодні нам би точно не вистачало технологій Apple, автомобілів Tesla та товарів з Amazon.com. До появи цих речей має відношення книга «Дилема інноватора», що одного разу потрапила до рук Джобсу, Маску, Безосу та багатьом іншим видатним людям, ідеї яких сьогодні задають темп і напрямок світу.

Чому варто купити книгу «Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії» Клейтона Крістенсена?

«Дилема інноватора» — одна з найбільш значущих бізнес-книг в історії за версією «Wall Street Journal», «Business Week» та «The Economist», що підтверджується численними відгуками та рекомендаціями успішних підприємців.

Ця книга про те, як сильні та впливові компанії здають позиції, якщо не готові до якісних змін. Автор розповість, що може послужити причиною провалу і як його уникнути.

Робота Клейтона Крістенсена буде цікава тим, хто хоче розвиватися й боротися за місце у бізнесі.

Відгуки про книгу «Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії»:

«Ця книга протверезить будь-якого керівника, який відчуває себе куленепробивним, і надихне молодих підприємців готувати гармати».

Forbes

«Священна книга підприємців Кремнієвої долини».

Bloomberg Businessweek

«Книзі «Дилема інноватора» вдалося майже неможливе: вона описує витончене інтелектуальне вирішення актуальних проблем бізнесу та є практичним посібником для інвесторів та директорів».

The Financial Times

Дилема інноватора. Як нові технології нищать сильні компанії отзывы

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-klejton-kristensen-90x120.jpg

Клейтон Кристенсен – известный ученый, консультант, профессор Гарвардской школы бизнеса, автор 11 бизнес-бестселлеров. Его основные труды посвящены созданию и внедрению... Подробнее