Девід Огілві (1911-1999) - "батько" і "класик" рекламної справи. Засновник однієї з найбільших рекламних агенцій Ogilvy & Mather. Визнаний найкращим копірайтером світу, а також включений виданням French Magazine до списку людей, які зробили найбільш вагомий внесок у світову індустріальну революцію, — поряд з А. Смітом, Едісоном, Марксом, Рокфеллером та Фордом.
Про рекламу
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
- Це класика книг про рекламу, написана одним із видатних спеціалістів, батьком сучасної реклами — Девідом Оґілві.
- Вперше книга була опублікованав США ще 1983 року!
- Як зробити рекламу, яка продаватиме? - Якими мають бути тексти, ілюстрації, дизайн? - Як залучити та утримати клієнта? - Як управляти рекламним агентством?
У цій книзі численні історії реальних проєктів, блискучих ідей, а іноді й невдалих рішень. Оґілві описує всю «внутрішню кухню» світу реклами та розповідає численні байки, які дозволяють поринути у світ рекламного бізнесу минулого століття.
Фішки книги:
- У книзі понад 150 кольорових та чорно-білих ілюстрацій —класичні приклади друкованої реклами та розкадрування телевізійних роликів. Теорія та практика реклами в картинках!
- А ще не забувайте про те, що ця книга написана одним із найкращих копірайтерів світу — вона читається легко та неймовірно цікаво.
Книга обов’язкова до прочитання всім, хто пов’язаний з рекламою: копірайтерам, дизайнерам, менеджерам проєктів — особливо фахівцям-початківцям. Основам потрібно вчитися у майстра.