Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 3185 |
10 людей додали у Вишлист
Автор: Том Уотсон, Пол Нобл
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
272 стр
ISBN
966-8644-82-4
Мова
російська
Запитайте у фахівців з різних країн, з якими проблемами вони стикаються в своїй практиці, і основний виявиться оцінка піар-діяльності. Як співробітники консалтингових піар-компаній, так і внутрішні піар-фахівці корпорацій зацікавлені в отриманні конкретних результатів піар-кампаній та програм. Це, в свою чергу, визначає підвищений попит на інформацію про методи оцінки.
Книга "Методи оцінки діяльності PR-підрозділу компанії. Краще керівництво з планування, досліджень і оцінці зв'язків з громадськістю" корисна всім, хто зайнятий у сфері зв'язків з громадськістю. Тут є цікаві практичні приклади, що ілюструють діяльність фахівців з різних куточків світу, але головною і, схоже, особливо цінною складовою книги є інтерв'ю з провідними піар-фахівцями. У книзі розглядаються і аналізуються не тільки принципи піар-діяльності, а й психологія оцінки та комунікацій; збір та інтерпретація інформації; структура та процес оцінки; розробка системи оцінки ЗМІ; а також багато іншого.