Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.
КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ
Керівникам маркетингових відділів, маркетологам-аналітикам, діджитал- маркетологам, контент-маркетологам.
ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ
У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії.