Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Код товару: 109818

Фотографії

Автор: Адель Світвуд

Видавництво: Наш Формат
Код товару: 109818
220 грн
220

4 людини додали у Вишлист

Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера

Автор: Адель Світвуд

Видавництво: Наш Формат

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

152 стр

ISBN

978-617-7730-13-1

Формат

140х210 мм

Мова

українська

Опис книги Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.

КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ

Керівникам маркетингових відділів, маркетологам-аналітикам, діджитал- маркетологам, контент-маркетологам.

ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ

У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії. 

Відгуки про Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними відгуки