Bizlit +380995622563

Дорогие Клиенты! По техническим причинам, заказы, принятые после 15:00 29 января, будут отправляться с 3 февраля.

Есть в наличии

Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Код товара: 109818
Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними книга купить

Автор: Адель Світвуд

Издательство: Наш Формат
Код товара: 109818
220 220 грн

0 человек добавили в Вишлист

На складе

Автор: Адель Світвуд

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

152 стр

ISBN

978-617-7730-13-1

Формат

140х210 мм

Язык

українська

Описание книги Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.

КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ

Керівникам маркетингових відділів, маркетологам-аналітикам, діджитал- маркетологам, контент-маркетологам.

ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ

У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії. 

Отзывы о Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

0 / 5


5 звёзд

0

4 звезды

0

3 звезды

0

2 звезды

0

1 звезда

0


Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними отзывы