Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи

450 грн
450
Попередня дата виходу: 22.08.2025
2 людини додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 240 стр
ISBN 978-617-7730-33-9
Формат 140х210 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для маркетологів, бренд-менеджерів, а також усіх, хто хоче опанувати мистецтво побудови бренду компанії.

ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ

У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту. 

Показати повністю
Відгуки про Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
0 / 5
Залишити відгук
Байрон Шарп
Професор Байрон Шарп – директор Інституту маркетингових наук Еренберга-Басса при Університеті Південної Австралії. Наукові розробки інституту використовують та фінансово підтримують багато провідних корпорацій світу, у тому числі Coca-Cola, Kraft, Kellogg's, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen, TNS, Turner Broadcasting, Network Ten, Simplot та Mars.
 
Байрон Шарп опублікував понад сотню наукових праць, він полягає у редакційних колегіях п'яти наукових журналів. Якийсь час тому виступив одним із організаторів конференції з законів реклами, що проходила в Уортонській школі бізнесу, і спільно з професором Джеррі Віндом підготував до друку спеціальний випуск журналу Journal of Advertising Research на тему заходу.

Ви дивились

Фотографії