Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 109820 |
1 людина додала у Вишлист
Автор: Олексій Філановський
Видавництво: Наш Формат
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
176 стр
ISBN
978-617-7730-41-4
Мова
українська
З одного боку, побудова успішного бренду — це мистецтво, а з іншого — чітко визначені кроки, які слід зробити компанії. Тому маркетолог має не лише креативно мислити, а й розуміти етапи створення та існування бренду. Як запустити бренд з нуля? Як перетворити звичайну торгову марку на ікону? Чи кожній компанії потрібен бренд?
КОМУ СПОДОБАЄТЬСЯ ЦЯ КНИГА
Для маркетологів, керівників маркетингових відділів, стратегів, бренд-маркетологів, власників бізнесів.
ЧОМУ ВАРТО КУПУВАТИ ЦЮ КНИГУ
У цій книжці маркетолог Олексій Філановський на прикладах відомих українських та світових компаній пояснює, що таке бренд, як оцінити стан та перспективи власного бренду та спланувати його успішний розвиток.