Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Це ж клієнт, дурнику!

Це ж клієнт, дурнику!

420 грн
420
1 людина додала у Вишлист
Нема в продажі
К-ть сторінок 240 стр
ISBN 978-617-09-5038-3
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Його ВеличністьКлієнт для Майкла Ауна понад усе. Так, клієнти бувають різні, але всі вони приносять прибуток і саме з цієї причини мають бути задоволені на 100 %. Втім, не всі. Прибуток не приносять клієнти колишні. І саме цій темі і присвячена книга. Як зробити, щоб клієнт був задоволений, як зрозуміти, що може викликати його обурення, чому клієнти стають колишніми і як цього уникнути.

І найголовніше: як продавець або постачальник послугмає виховувати своїх клієнтів. Так-так, не дивуйтесь. І хоч це виховання не містить майже нічого звичного у шкільному, наприклад, сенсі, у стосунках «продавець — клієнт» вономає бути присутнім неодмінно, якщо, звичайно, ви зацікавлені у тривалому співробітництві зі своїми клієнтами.

  • Як відрізняється відданий клієнт і клієнт звичайний
  • Чому клієнта потрібно задовольняти за найменшої можливості 
  • Чому не лише керівники звільняють підлеглих, а й клієнти можуть звільнити продавців, страхових агентів, постачальників будь-яких послуг, і що відбувається після цього звільнення.
  • Що таке втрачена можливість і «припічка»
  • Що таке довіра клієнта і чому її потрібно зберігати понад усе
  • Рентгенування клієнтів
  • Міфи про тайм-менеджмент
  • Корисні поради керівникам, які мріють про найкращих співробітників і відданих клієнтів
Показати повністю
Відгуки про Це ж клієнт, дурнику!
0 / 5
Залишити відгук

Ви дивились

Фотографії