Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі

Код товару: 139805

Фотографії

Автор: Мортен Мюнстер

Видавництво: Фоліо
Код товару: 139805
390 грн
390

1 людина додала у Вишлист

На складі

Автор: Мортен Мюнстер

Видавництво: Фоліо

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

978-966-03-9624-1

Мова

українська

Опис книги А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі

Мортен Мюнстер — скандинавський авторитет у поведінковому дизайні. Його часто запрошують як поведінкового експерта до різних медіа, а ще він надзвичайно приємний, симпатичний і має унікальне почуття гумору. Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою.

Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь — поведінковий дизайн. Барак Обама, Google й інші для зміни поведінки вирішили застосувати цей доказовий підхід, і ви, прочитавши «А Софія з маркетингу вже пішла», зможете зробити те саме.

У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.

Відгуки про А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі відгуки