Лія Б’юлі
Лія Б’юлі — відома дослідниця, дизайнерка та авторка. Її публікації, виступи й майстер-класи зробили суттєвий внесок у розвиток галузі UX-дизайну. Дослідження Лії публікувалися в таких виданнях, як Harvard Business Review, Forbes, Communication Arts, Information Age тощо. Її доповіді та майстер-класи на різноманітних заходах, зокрема SXSW, UX Week і UX London, уславилися енергійністю, практичністю та легкою ексцентричністю.
Лія працює у сфері UX-дизайну вже понад 20 років, і протягом своєї кар’єри вона реалізовувала проєкти з дизайну користувацького досвіду для агенцій, стартапів і компаній з рейтингу Fortune 100. Лія в різний час обіймала посади в Lovevery, InVision, Forrester, Intuit та Adaptive Path.В InVision Лія створила унікальну модель зрілості дизайну, засновану на даних понад 2000 компаній зі всього світу. Ця модель дозволяє визначати дизайн-практики, що мають реальний вплив на бізнес.
У Forrester Лія була головною аналітикинею й активно просувала ідею, що роль дизайну в бізнесі дедалі зростає.Останнім часом Лія зосередилася на дослідженнях споживачів та UX-аналітиці. Їй подобається працювати безпосередньо з амбітними командами та допомагати створювати продукти, які відповідають реальним потребам людей.