Максим Роменський — бізнес-тренер, модератор сесій стратегічного планування, керівник тренінгового центру Maxtraining. Основна спеціалізація — складні переговори, технології оперативного управління, робота з конфліктними ситуаціями, комунікація та розвиток команд і компаній.
З 2010 року активно працює з IT-компаніями. Серед його клієнтів — Luxoft, Global Logic, Ring Ukraine, SoftServe, Crytec, Intetix і десятки інших компаній. У 2012 році авторський тренінговий курс "Від менеджера до лідера", створений для IT-компанії Luxoft, став кращим проектом року в світі в категорії Skills Development Programme of the year на галузевому конкурсі National Outsourcing Association Awards (NOAAs).
На сьогоднішній день основною сферою професійних інтересів Максима є ексклюзивні корпоративні тренінги, спрямовані на рішення багаторівневих управлінських завдань, розвиток корпоративної культури і ділових комунікацій, робота з проясненням стратегій компаній і команд. З 2015 року працює як коуч з управлінцями та власниками бізнесу. Одружений, виховує трьох дітей.
Переговори з дельфінами
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Як говорити з цінним розробником, який поводиться непорядно? Як реагувати на незліченні «хотілки» клієнта? Чому багато фахівців дивно поводяться під час співбесіди, і що з цим робити? Як зацікавити й мотивувати співрозмовника? «Переговори з дельфінами» Максима Роменського — тверезий і уважний погляд на сучасні реалії IT-індустрії.
Книжка безумовно допоможе всім, кому доводиться регулярно спілкуватися з IT-відділами, постачальниками і навіть окремими програмістами, і передусім — керівникам рівня Team leader і Project manager. Але й професіонали з великим стажем і досвідом напевно знайдуть для себе щось нове в пропонованих автором підходах.
На основі реальних кейсів ви дізнаєтеся про те, що робить переговори в IT-середовищі особливими, які поведінкові алгоритми їх супроводжують і яку техніку можна використати в тих ситуаціях, коли переговори явно заходять у глухий кут.