Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності
Акция

Акція до свята весни. Знижки до 40%

Дізнатись детальніше

Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві

Код товару: 108943
2

Автор: Алексей Иванов

Видавництво: МонолитBizz
Код товару: 108943
Акція

Акція до свята весни. Знижки до 40%

Дізнатись детальніше
260 грн
182 грн
182
wholesale-discount
Хочете оптом зі знижкою?

11 людей додали у Вишлист

| 2
На складі

Автор: Алексей Иванов

Видавництво: МонолитBizz

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

216 стр

ISBN

987-617-577-172-3

Формат

145х200 мм

Мова

українська

5.00 5 2

Опис книги Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві

Можливо, вперше в рекламній справі детально розглянуті, проаналізовані та приведені в систему креативні прийоми, що дозволяють виходити на сильне рішення без перебору варіантів. Одночасно обговорюються і психологічні бар'єри, які заважають знаходити несподівані рекламні ходи.

Книга призначена для підприємців, власників малого та середнього бізнесу, рекламістів і маркетологів, зацікавлених у підвищенні ефективності інтелектуальної праці.

З цієї книги ви дізнаєтеся:

  • чому рекомендації «Мисли нестандартно!», «Іди в обхід!», «Думай інакше!» - це справжнісінькі вбивці творчої думки;
  • чому метод спроб і помилок - це вірний спосіб розтринькати даремно інтелектуальні ресурси бізнесу;
  • як змусити конкурентів рекламувати ваші послуги;
  • чому справжній рекламіст постійно відчуває себе невдахою.

Відгуки про Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві

5.00 / 5


5 зірок

2

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві відгуки

Автори книги Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-aleksej-ivanov-90x120.jpg
Іванов Олексій – директор креативного агенства «МастерУм», автор багатьох відомих книжок з реклами. Кандидат фізико-математичних наук. В рекламі з 1993 року. Працював в найбільших мережевих... Подробнее