Bizlit +38 (099) 562-25-63
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві (УЦІНКА)
Причина уцінки: Пошкодження обкладинки (незначні) / інші уцінені книжки можна подивитись тут:

Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві (УЦІНКА)

Причина уцінки: Пошкодження обкладинки (незначні) / інші уцінені книжки можна подивитись тут:
280 -50%
140 грн
140
7 людей додали у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 216 стр
ISBN 987-617-577-172-3
Формат 145х200 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Якщо Ви любите гарні та корисні книжки, то Ви зайшли за адресою. «Моноліт-Bizz» — новий підрозділ добре відомого багатьом українським автомобілістам видавництва «Моноліт», яке вже понад десять років випускає якісну автолітературу. Зараз до інструкцій з експлуатації машин додалися «інструкції з правильної експлуатації себе» — свого потенціалу, здібностей, талантів і можливостей.

Це книжки, присвячені особистісному зростанню, відомих іноземних підприємців, бізнес-тренерів і психологів у гарному українському перекладі. Вони покликані стати Вашими провідниками на шляху до досконалості й успіху. Команда видавництва має тверду віру в те, що поліпшення життя окремого читача — це поліпшення життя країни в цілому. Читайте книжки видавництва «Моноліт-Bizz» та допомагайте в цьому!

Тут відібрано для Вас справжні бестселери, що здобули широку популярність у світі. Кожна книжка унікальна. Кожна — «пігулка» для мозку, що змусить його працювати зі стовідсотковою ефективністю. Приймаючи їх регулярно, Ви незабаром з подивом виявите, як багато можете зробити з того, що раніше здавалося неможливим.

Показати повністю
Відгуки про Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві (УЦІНКА)
0 / 5
Залишити відгук
Олексій Іванов

Іванов Олексій – директор креативного агенства «МастерУм», автор багатьох відомих книжок з реклами. Кандидат фізико-математичних наук.

В рекламі з 1993 року. Працював в найбільших мережевих рекламних агенствах (BBDO, Publicis United Campaigns, Adventa). Член-кореспондент Міжнародної академії авторів наукових відкриттів та винаходів (2003). Співавтор 11 патентів і авторських свідоцтв.

Автор слогана: «Хорошо иметь домик в деревне», який ввійшов в число найкращих слоганів за 25-річну історію російської реклами.

Ви дивились

Фотографії