Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Вони всіх зробили! Як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх

Вони всіх зробили! Як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх

150 грн
150
1 людина додала у Вишлист
На складі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 288 стр
ISBN 978-966-982-059-4
Формат 150х205 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Яскравий особистий бренд має вирішальне значення для підприємницького успіху, а нові технологічні реалії диктують жорсткі принципи просування та реклами. Інтернет-платформи — трамплін, який дасть старт успішному бізнесу. І Гарі Вайнерчук знає все про те, як правильно «стрибнути».

У своїй книжці він наводить практичні поради про те, як зробити свій бізнес-продукт популярним у соцмережах, розсекречує маловідомі нюанси й основні інструменти, інноваційні поради та хитрощі, які покращують традиційні та перевірені часом стратегії.

Це видання стане в пригоді тим, хто прагне перемагати: профі й технічно просунутим, молодим, які тільки «розкручують» свій бренд, і професіоналам, що вже побудували кар’єру — всім, хто хоче не марнувати свій час і трафік в інтернеті, а нарешті отримувати від цього прибуток.

Показати повністю
Відгуки про Вони всіх зробили! Як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх
0 / 5
Залишити відгук
Гари Вайнерчук

Американский предприниматель, совладелец и управляющий винного супермаркета Wine Library в Спрингфилде, штат Нью-Джерси, получивший известность как ведущий видеоблога Wine Library. Родился в г. Бобруйск (ранее Белорусская ССР). В трехлетнем возрасте эмигрировал с родителями в США. В середине 1990-х начал работать у своего отца — в магазине по продаже спиртных напитков. Будучи управляющим, превратил магазин в специализированный супермаркет по продаже вин и крепкого алкоголя, сменив название на звучное Wine Library, а затем в 1997 г. запустил интернет-сайт Wine Library. С февраля 2006 г. Вайнерчук ведет в интернете ежедневный видеоблог Wine Library TV, посвященный винам (аудитории более 90 000 человек). Его книги, в числе которых «Лайкни меня!» и «Увлечение — это бизнес» входят в рейтинг самых популярных бестселлеров, по мнению газет The New York Times и Wall Street Journal.

Ви дивились

Фотографії