Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху

Код товару: 137408

Фотографії

Автор: Кен Сигал

Видавництво: ArtHuss
Код товару: 137408
380 грн
380

0 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Автор: Кен Сигал

Видавництво: ArtHuss

Обкладинка

М'яка

К-ть сторінок

212 стр

ISBN

978-617-8025-36-6

Формат

165х235 мм

Мова

українська

Опис книги Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху

Для Стіва Джобса простота була не просто принципом дизайну. Це була релігія і зброя. Одержимість Простотою – це те, що відрізняє Apple від інших технологічних компаній. Це те, що допомогло Apple оговтатися від ризику зникнення в 1997 році, щоб стати найдорожчою компанією світу в 2011 році.

Цей принцип зумовлює, як Apple організована, як вона розробляє продукти та як вона спілкується з клієнтами. Саме завдяки руйнуванню сил складності компанія залишається на своїй зірковій траєкторії. Як креативний директор Кен Сіґал зіграв ключову роль у відродженні Apple, допоміг створити такі важливі кампанії, як «Think Different» і назвавши iMac. «Шалено просто» — це його погляд зсередини на світ Джобса.

Він розкриває десять елементів простоти, які сприяли успіху Apple, і які ви можете використовувати для розвитку своєї організації. Читаючи «Шалено просто», ви станете спостерігачем в конференц-залі Стіва Джобса і співрозмовником його телефонних опівнічних дзвінків. Ви зрозумієте, як його одержимість Простотою допомогла Apple працювати краще та швидше.

Відгуки про Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху відгуки

Автори книги Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху

Кен Сигал
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-ken-sigal-90x120.jpg
Кен Сигал в течении 6 лет работал с Apple и Стивом Джобсом. Сначала — будучи креативным директором рекламного агентства TBWA/Chiat/Day, чьим клиентом долгое время была компания Apple, затем —... Подробнее