Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху

Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху

380 грн
380
0 людей додали у Вишлист
Очікується
Дата надходження поки не відома
Обкладинка М'яка
К-ть сторінок 212 стр
ISBN 978-617-8025-36-6
Формат 165х235 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Для Стіва Джобса простота була не просто принципом дизайну. Це була релігія і зброя. Одержимість Простотою – це те, що відрізняє Apple від інших технологічних компаній. Це те, що допомогло Apple оговтатися від ризику зникнення в 1997 році, щоб стати найдорожчою компанією світу в 2011 році.

Цей принцип зумовлює, як Apple організована, як вона розробляє продукти та як вона спілкується з клієнтами. Саме завдяки руйнуванню сил складності компанія залишається на своїй зірковій траєкторії. Як креативний директор Кен Сіґал зіграв ключову роль у відродженні Apple, допоміг створити такі важливі кампанії, як «Think Different» і назвавши iMac. «Шалено просто» — це його погляд зсередини на світ Джобса.

Він розкриває десять елементів простоти, які сприяли успіху Apple, і які ви можете використовувати для розвитку своєї організації. Читаючи «Шалено просто», ви станете спостерігачем в конференц-залі Стіва Джобса і співрозмовником його телефонних опівнічних дзвінків. Ви зрозумієте, як його одержимість Простотою допомогла Apple працювати краще та швидше.

Показати повністю
Відгуки про Шалено просто. Ідея, що привела Apple до успіху
0 / 5
Залишити відгук
Кен Сигал

Кен Сигал в течении 6 лет работал с Apple и Стивом Джобсом. Сначала — будучи креативным директором рекламного агентства TBWA/Chiat/Day, чьим клиентом долгое время была компания Apple, затем — выступая в роли консультанта.

Ви дивились

Фотографії