Є в наявності
Bizlit +380995622563
Є в наявності

Проектируя бизнес. Как захватить рынок, адаптируясь к переменам. Опыт Coca-Cola

Код товару: 5275
Код товару: 5275
267 грн
267

14 людей додали у Вишлист

На складі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

306 стр

ISBN

978-5-9614-5605-9

Формат

145х215 мм

Вага

450 г

Мова

російська

Опис книги Проектируя бизнес. Как захватить рынок, адаптируясь к переменам. Опыт Coca-Cola

Цитата

Якщо Стів Джобс і Apple ще не переконали вас в тому, що до дизайну не можна ставитися як до другорядного елементу, то варто прочитати цю книгу. Автор розкриває секрети побудови бренду Coca-Cola і переконує, що саме цілеспрямований дизайн допоміг компанії залишатися лідером на ринку. Спочатку тезу здається спірним, але інсайдерські розповіді віце-президента Девіда Батлера змушують перейнятися його принципами. Незалежно від масштабу бізес, підхід Coca-Cola корисно вивчити і прийняти на озброєння.
Вікторія Чарочкіна, кореспондент журналу «Секрет фірми»

Про що книга «Проектуючи бізнес: Як захопити ринок, адаптуючись до змін. Досвід Coca-Cola »

Далеко не кожен бізнес вміє масштабироваться, зберігаючи при цьому гнучкість. Проте, щоб бути успішним в наш час, компаніям доводиться вчитися поєднувати ці два, здавалося б, непоєднуваних процесу. Автор книги, головний дизайнер Coca-Cola, розповідає про те, як він і його команда змогли перетворити цю величезну компанію, «навчивши» її поєднувати зростання, продуктову диверсифікацію і гнучкість, необхідні для обліку нюансів різних ринків. Основою всіх перетворень став дизайн, який розуміється як гармонійну єдність всіх елементів бізнесу, будь це зовнішній вигляд пляшки кока-коли, управлінські процедури або інтерфейси, за допомогою яких покупці взаємодіють з компанією. Книга буде цікава не тільки керівникам великих компаній. Уміння бути гнучкими має зберігатися в будь-якому бізнесі, і керівникам завжди треба бути напоготові і ловити момент, коли компанія стала занадто бюрократичною та складною: це може перешкодити зростанню.

Чому книга «Проектуючи бізнес: Як захопити ринок, адаптуючись до змін. Досвід Coca-Cola »гідна прочитання

Книга пропонує нову прогресивну концепцію від віце-президента компанії Coca-Cola з інновацій Девіда Батлера, яка допоможе вашій компанії, як колись самої Coca-Cola, стати гнучкою, навчитися масштабироваться і пристосовуватися під мінливий ринок.

Відгуки про Проектируя бизнес. Как захватить рынок, адаптируясь к переменам. Опыт Coca-Cola

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Проектируя бизнес. Как захватить рынок, адаптируясь к переменам. Опыт Coca-Cola відгуки

Автори книги Проектируя бизнес. Как захватить рынок, адаптируясь к переменам. Опыт Coca-Cola

Дэвид Батлер
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Неудовлетворенный собой дизайнер, старательный ученик, благодарный муж и отец. Занимает пост вице-президента по инновациям и предпринимательству в компании Coca-Cola.
Линда Тишлер
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Лауреат многих наград, редактор журнала Fast Company, на страницах которого она публикует материалы, посвященные взаимосвязи дизайна и бизнеса. В 2009 г. она основала интернет-сайт CoDesign.com,... Подробнее