Bizlit +380995622563
Немає в наявності

Основа убеждений. Как лучшие в мире маркетологи, дизайнеры, продавцы, тренеры, учителя, предприниматели и лидеры заставляют нас поверить в свои идеи

Код товару: 428

Автор: Том Асакер

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 428
282 грн
282

3 людини додали у Вишлист

Нема в продажі

Автор: Том Асакер

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

208 стр

ISBN

978-5-91657-894-2

Формат

175x145 мм

Вага

286 г

Мова

російська

Опис книги Основа убеждений. Как лучшие в мире маркетологи, дизайнеры, продавцы, тренеры, учителя, предприниматели и лидеры заставляют нас поверить в свои идеи

Про ніж ця книга

Ця книга присвячена переконанням - тому, що вони з себе представляють, чому вони так важливі, як вони виникають, як вкорінюються в свідомості людини, і як успішні люди надихають і підштовхують до діям інших людей, або, кажучи словами автора, як успішні люди та компанії «використовують силу переконань».

Проаналізувавши механізми виникнення наших переконань, і розкривши приховану логіку мотивів людської поведінки, Том Асакер пропонує всім, хто хоче досягти успіху, почати шлях до цієї мети з ревізії своєї системи переконань.

Для кого ця книга

Для маркетологів, дизайнерів, продавців, тренерів, вчителів, підприємців і лідерів, які хочуть дізнатися, що потрібно зробити, щоб переконати інших людей.

Відгуки про Основа убеждений. Как лучшие в мире маркетологи, дизайнеры, продавцы, тренеры, учителя, предприниматели и лидеры заставляют нас поверить в свои идеи

0 / 5


5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Основа убеждений. Как лучшие в мире маркетологи, дизайнеры, продавцы, тренеры, учителя, предприниматели и лидеры заставляют нас поверить в свои идеи відгуки

Автори книги Основа убеждений. Как лучшие в мире маркетологи, дизайнеры, продавцы, тренеры, учителя, предприниматели и лидеры заставляют нас поверить в свои идеи

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-tom-asaker-90x120.jpg
О Томе Асакере часто говорят как о революционере и нонконформисте. Он дает консультации по стратегии развития бизнеса, и по всему миру выступает с лекциями на темы маркетинга, инноваций и тенденций... Подробнее