Король розничной торговли XX века. Свой первый магазин он открыл в 1962 г. на окраине небольшого провинциального городка, но уже через пять лет, в 1967 г., у него было 24 магазина, а объем продаж достиг 12 млн долл. Впервые в истории американского бизнеса компании удалось довести объем продаж до 1 млрд долл. менее чем за 20 лет. Сейчас в 6600 магазинах Wal-Mart по всему миру работает около 1,8 млн сотрудников.
Как я создал Wal-Mart
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Приголомшлива книга Сема Уолтона «Як я створив Wal-Mart» давно стала популярною енциклопедією з організації та ведення будь-яких бізнес-проектів. Справжній професіонал своєї справи, автор не просто розповідає історію свого успіху. Він вчить всіх бажаючих домагатися таких же висот, і розповідає про це чесно і правдиво. Визнаному торговому лідеру 20 століття є чим поділитися з читачами, і він відкриває завісу таємниці, за якою криється секрет неймовірного успіху.
Свою першу торгову точку мережі Wal-Mart американський підприємець відкрив у Роджерсі, глухій провінції штату Арканзас. Йшов 1962 рік, Сем Уолтон був уже не молодий, йому виповнилося 44 роки, але він був сповнений амбіцій, сміливих планів і знав рецепт, як їх здійснити. Всього за 15 років число магазинів мережі Wal-Mart збільшилася до 230, а сума річної виручки досягла рекордної позначки, що перевищує мільярд доларів.
З роками постійно розширюється мережа стала найбільшою в Сполучених Штатах. В кінці 80-х журнал Forbes назвав засновника мережі найбагатшим в США. У книзі «Як я створив Wal-Mart» автор ділиться найпотаємнішим, надихаючи всіх бажаючих втілювати мрії і ставати лідерами. Його сміливість і оптимізм завжди поєднувалися з важкою працею, а надзвичайна скромність не заважала впевненості в своїх силах.Сем Уолтон завжди по максимуму використав свої можливості і шанси, які прихильно надавала доля.
Книга «Як я створив Wal-Mart» гідна прочитання з кількох причин:
- Пізнавальна інформація подається в захоплюючій оповідної манери.
- Інтерес підігрівається харизмою успішної і цілеспрямованої людини і не слабшає до самої останньої сторінки.
- Автор відповідає на важливі питання, що дозволяють вникнути в суть і реалії сучасного бізнесу.
Знайомство з книгою дозволяє зрозуміти головне: «миттєвий» успіх імперії Wal-Mart спирався на копітку двадцятирічну підготовку. Якщо виходить не все або не відразу, наполегливість в досягненні мети слабшати не повинна. «Як я створив Wal-Mart» - настільна книга кожного менеджера і підприємця. Вона викликає інтерес і у широкої читацької аудиторії.