Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 703 |
22
|
Фотографії
Автор: Сэм Уолтон
Видавництво: Розумна книга
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
222 стр
ISBN
978-5-9614-1123-2
Формат
170х240 мм
Вага
270 г
Мова
російська
Приголомшлива книга Сема Уолтона «Як я створив Wal-Mart» давно стала популярною енциклопедією з організації та ведення будь-яких бізнес-проектів. Справжній професіонал своєї справи, автор не просто розповідає історію свого успіху. Він вчить всіх бажаючих домагатися таких же висот, і розповідає про це чесно і правдиво. Визнаному торговому лідеру 20 століття є чим поділитися з читачами, і він відкриває завісу таємниці, за якою криється секрет неймовірного успіху.
Свою першу торгову точку мережі Wal-Mart американський підприємець відкрив у Роджерсі, глухій провінції штату Арканзас. Йшов 1962 рік, Сем Уолтон був уже не молодий, йому виповнилося 44 роки, але він був сповнений амбіцій, сміливих планів і знав рецепт, як їх здійснити. Всього за 15 років число магазинів мережі Wal-Mart збільшилася до 230, а сума річної виручки досягла рекордної позначки, що перевищує мільярд доларів.
З роками постійно розширюється мережа стала найбільшою в Сполучених Штатах. В кінці 80-х журнал Forbes назвав засновника мережі найбагатшим в США. У книзі «Як я створив Wal-Mart» автор ділиться найпотаємнішим, надихаючи всіх бажаючих втілювати мрії і ставати лідерами. Його сміливість і оптимізм завжди поєднувалися з важкою працею, а надзвичайна скромність не заважала впевненості в своїх силах.Сем Уолтон завжди по максимуму використав свої можливості і шанси, які прихильно надавала доля.
Книга «Як я створив Wal-Mart» гідна прочитання з кількох причин:
Знайомство з книгою дозволяє зрозуміти головне: «миттєвий» успіх імперії Wal-Mart спирався на копітку двадцятирічну підготовку. Якщо виходить не все або не відразу, наполегливість в досягненні мети слабшати не повинна. «Як я створив Wal-Mart» - настільна книга кожного менеджера і підприємця. Вона викликає інтерес і у широкої читацької аудиторії.