Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави...

Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави...

195 грн
195
6 людей додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
К-ть сторінок 352 стр
ISBN 978-617-7388-73-8
Формат 145х215 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

ПРО КНИЖКУ

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна  ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Показати повністю
Відгуки про Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави...
0 / 5
Залишити відгук
Говард Шульц

Говард Шульц — председатель совета директоров, президент и СЕО Starbucks Coffee. В 1982 году он начал работать директором по маркетингу в небольшой кофейной компании под названием Starbucks, владевшей четырьмя магазинами по продаже кофейных зерен. Вдохновленный атмосферой итальянских эспрессо-баров, он решил перенести итальянскую философию наслаждения кофе в США. Несмотря на успехи пилотных проектов, Шульц не смог найти взаимопонимания с руководством компании в вопросах направления развития компании, поэтому решил создать собственную компанию. Так в 1986 году появилась Il Giornale. В 1987 году владельцы Starbucks решили продать свои магазины и фабрику по обжарке кофе вместе со знаменитым брендом. Заручившись поддержкой нескольких инвесторов, Шульц выкупил бизнес своих прежних нанимателей и объединил две компании, назвав новую Starbucks Coffee. К концу года у него было одиннадцать магазинов, сотня сотрудников. Сегодня сеть объединяет 17 тысяч заведений, в которых трудится около 200 тысяч человек.

USA Today назвала Говарда Шульца «кофейным Биллом Гейтсом», а журнал Time включил его в рейтинг наиболее влиятельных людей в мире Time 100.

Інші книжки цього автора

Комплект книг «Історії успіху. Starbucks. Toyota. Nike. Amazon. IKEA (комплект з п'яти книг у футлярі)»

Говард Шульц, Ингвар Кампрад, Бертил Торекуль

880 грн

Нема в продажі

Ви дивились

Фотографії