Закінчив 1991 року Кам'янець-Подільську середню школу № 9. У 1991–1994 роках навчався на філологічному факультеті Кам'янець-Подільського педагогічного інституту (нині Кам'янець-Подільський національний університет). 1994 року вступив до Києво-Могилянської академії (закінчив 2001 року).
Головний редактор газети Асоціації українських письменників (АУП) «Література плюс» (1998–2000), заступник головного редактора журналу «Єва» (2001–2002). Редактор літературної сторінки «Книжкова лавка» в газеті «Дзеркало тижня» (2001–2007). Колумніст «Газети по-українськи» (2006).
Дружина — письменниця Софія Андрухович. Донька Варвара (народилася 10 березня 2008 року). Як поет дебютував 24 листопада 1993 року добіркою віршів у газеті «Подолянин» (Кам'янець-Подільський). Перша велика поетична публікація — 1997 року в журналі «Сучасність».
Анатомія безхребетних
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Вони приходять убивати: більшість — за гроші, хтось — за «імперську ідею», хтось — щоб вибратися нарешті з тюряги, а дехто просто тому, що так наказав місцевий фюрер. Вони прикривають свою ницість і мерзенні злочини символами, які їм самим здаються великими — пушкін, балєт бальшого тєатра, тєльняшка вдв і р*ская православная церковь…
Втім, їхня глибинна сутність, їхня інтимна анатомія значно складніша чи, власне, простіша. Вони — безхребетні, настільки просяклі продуктами напіврозпаду тоталітарної імперії, що майже втратили людську подобу. Натомість перед нами, немов у божевільному мареві, проходять процесією «Самовар-самоходка», «Дуелянт-реваншист», «Перекотиполе», що свастикою котиться світом і зупиниться лише там, де впреться у власну смерть.
Саме таким постає рашизм у візуальних рефлексіях Віталія Кравця, в серії, що народилася під час повітряних тривог у перші дні повномасштабного вторгнення як своєрідне особисте психологічне укриття, однак переросла у щось більше — у спробу впіймати й виразити у наших ворогах те, що не вкладається в слова, а отже, може бути висловлене тільки образами. Серія робіт Віталія доповнена текстами відомого українського художника Олекси Манна та інтелектуала, поета і перекладача Андрія Бондаря, що робить це видання унікальним артефактом українського культурного ландшафту періоду великої війни.