Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Японська економіка 2.0. Як Японія трансформувала бізнес-стратегію і перемагає на глобальних ринках

Японська економіка 2.0. Як Японія трансформувала бізнес-стратегію і перемагає на глобальних ринках

590 грн
590
0 людей додали у Вишлист
Нема в продажі
Обкладинка Тверда
Формат 140x210 мм
Мова українська
Доставка:
  • Вартість від 29 грн
  • Термін доставки 1-4 дні
  • Доставляємо службою Нова Пошта
  • Безкоштовна доставка від 1000 грн
  • Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
Гарантія:
  • Повернення, обмін протягом 14 днів
Варіанти оплати:
  • Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
  • Картою VISA або MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Після двох десятиліть переосмислення японські компанії знову стають основними гравцями в новій цифровій економіці. Вони відреагували на підйом Китаю та нову глобальну конкуренцію, перейшовши вгору до критично важливих глибинних технологій і передових матеріалів і компонентів. Ця нова «стратегія сукупної ніші» зробила Японію технологічним якорем для багатьох глобальних ланцюгів поставок.

Незважаючи на те, що кінцеві продукти не мають позначки «Японія всередині», Японія відіграє ключову роль у нашому повсякденному житті в багатьох важливих галузях промисловості. Видання «Зроблено в Японії. Як японський бізнес перемагає в умовах глобалізації» є поглибленим дослідженням поточних бізнес-стратегій Японії, які роблять Японію третьою за величиною економіки в світі та економічним лідером в Азії. Щоб завершити своє оновлення, найбільші японські компанії будують нові процеси проривних інновацій. Центральним у цій книзі є те, як вони вносять необхідні зміни в організаційний дизайн, внутрішні процеси управління, працевлаштування та корпоративне управління.

Оскільки Японія цінує соціальну стабільність та економічну рівність, це переосмислення відбувається повільно й методично, і залишилося майже непоміченим західними спостерігачами. Тим не менш, більш збалансована японська модель «турботливого капіталізму» є водночас конкурентоспроможною, трансформаційною та більш соціально відповідальною, ніж підхід до нестримного зростання в Сполучених Штатах.

Показати повністю
Відгуки про Японська економіка 2.0. Як Японія трансформувала бізнес-стратегію і перемагає на глобальних ринках
0 / 5
Залишити відгук
Ульріке Шейде

Ульріке Шейде – відома американська науковиця, викладачка, професорка в Школі глобальної політики та стратегії Каліфорнійського університету в Сан-Дієго.

Провідна дослідниця японського бізнесу, менеджменту та економіки, практики працевлаштування та стратегій управління, письменниця, лауреатка літературних премій. Авторка книг «The Business Reinvention of Japan» та «Choose and Focus». 

Ви дивились

Фотографії