Як морський контейнер зробив світ меншим, а світову економіку більшою
- Вартість від 29 грн
- Термін доставки 1-4 дні
- Доставляємо службами Нова Пошта або Укрпошта
- Безкоштовна доставка від 1000 грн
- Міжнародна відправка (доставка в інші країни світу)
- Повернення, обмін протягом 14 днів
- Готівкою (в відділенні кур'єрської служби)
- Картою VISA або MASTERCARD
- Apple Pay
- Google Pay
Століттями морські перевезення були повільними і дорогими: кораблі завантажували й розвантажували вручну по одному ящику або мішку. Аж доки 1956 року магнату-перевізнику Малкольму Макліну не сяйнула ідея: чому б не поставити на корабель весь трейлер? І коли кран уперше підняв на старенький танкер 58 кузовів вантажівок, у світовій економіці й логістиці відбулася революція.
Чи правда, що морський контейнер забрав робочі місця і призвів до закриття портів? Який звʼязок між контейнеризацією і розвитком світової економіки? Як і що перевозять зараз контейнерами і чому відправити три тонни вантажу на інший кінець країни — значно простіше, ніж замовити доставку обіду додому?
Чому варто прочитати книжку «Ящик. Як морський контейнер зробив світ меншим, а світову економіку більшою»?
- Історія контейнеризації, яка спровокувала колосальні зміни для робітників і споживачів у всьому світі. Без неї світ був би абсолютно іншим.
- Перша повна історія морського контейнера — як драйв і уява підприємця Малкома Макліна перетворили контейнеризацію з непрактичної ідеї на величезну індустрію, яка знизила вартість транспортування товарів по всьому світу і перевернула світову торгівлю.
- Марк Левінсон змальовує портові міста, де стоїть гул вантажоперевезень, і демонструє, як контейнери змінили міські пейзажі й спосіб життя місцевих жителів, а звичайні пристані стали частиною масштабних економічних трансформацій.