Bizlit +380995622563

Бізнесмаги. Як стати справжнім чарівником

Код товара: 97010 5
Код товара: 97010
3368
190 190 грн
На складе

Переплет

Твердый

К-во страниц

225 стр

ISBN

978-966-2236-05-7

Формат

148х210 мм

Язык

украинский

Год издания

2017

Есть в наличии
5 2

Ця книжка — цінна знахідка для майбутніх мільйонерів. У сюжет оповідання закладено цікаву і справедливу думку автора, що успіх досягається не за помахом чарівної палички, а виключно завдяки особистим зусиллям та постійному самовихованню. Тільки так можна отримати справжнє задоволення від результату своєї праці. Книжка розрахована на дітей від 7 до 14 років. Мета автора — донести майбутнім поколінням, що чарівником стати можливо, але не за одну ніч. Усе залежить тільки від тебе!

Про книгу

Хто не мріяв мати чарівну паличку? П’ятикласник Максим Дерев’янко вірив у силу магії та дуже хотів стати чарівником, як Гаррі Поттер. Одного разу Максим побачив запуск повітряного ліхтарика і дізнався, що той виконує записане на ньому бажання. Та є одна умова, щоб воно здійснилося: ліхтарик потрібно купити за гроші, чесно зароблені власною працею. Хлопець вирішив будь-що-будь впоратися із завданням та навіть посперечався з приятелькою Марійкою, що випередить її в цьому. Та вони й не здогадувалися, до яких дорослих пригод приведе дитяча суперечка!

Друзі перетворилися на справжніх підприємців і почали втілювати різні ідеї для одержання прибутку. Вони пройшли через гіркі розчарування і нелегкі випробування, а чого врешті-решт досягли — дізнаєтеся, прочитавши книжку. І пам’ятайте: дива трапляються! А що для цього потрібно — чарівна паличка, «ліхтарик бажань» або щось інше — скоро з’ясується...

Написать отзыв

http://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-sergej-shherbakov-90x120.png

Сергей Щербаков – специалист по маркетингу, консультант и бизнес-тренер из Украины, владелец агентства shcherbakovs.com. Окончил юридический факультет Национального университета внутренних дел в Сумах. Сейчас занимается реализацией собственных проектов, посвященных информационному бизнесу. Список книг Сергея Щербакова открывается сборником стихотворений «Сезон дождей», однако популярность ему принесла деловая литература. С 2012 года Сергей разрабатывает тему вовлечения детей в бизнес-процессы, проводит тренинги «неДетский маркетинг». Кроме того, статьи автора регулярно публикуются на деловых сайтах.

http://bizlit.com.ua/image/cache/data/authors5/avtor-nataliya-shherbakova-90x120.jpg

Наталія Щербакова — педагог з 25-річним стажем та підприємець, мати двох дітей — Сергія та Наталії. Її письменницьким дебютом стала книжка «Бізнесмаги», написана у співавторстві з сином. І це не випадковість: під час роботи у початковій школі Наталія побачила безліч комічних та трагічних випадків з дітьми. А зрозуміти всі труднощі та радості власної справи допомогла невелика продуктова крамниця. Не дивно, що з-під пера Наталії вийшло цікаве дитяче оповідання (а може, й корисна інструкція, як розвинути в собі підприємницький талант).