Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!

Немає в наявності

Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

Код товару: 98976
Код товару: 98976
370 грн
370

11 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

280 стр

ISBN

978-617-7513-81-9

Формат

140×210 мм

Мова

українська

Опис книги Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

ПРО КНИЖКУ
Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для керівників, менеджерів і працівників, які прагнуть налагодити роботу з клієнтами; для бізнесменів і тих, хто має намір розпочати власну справу, а також для тих, хто хоче поліпшити стосунки з іншими як на роботі, так і в особистому житті.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Автори переконають вас, що зворотний зв'язок може бути ефективним елементом маркетингової стратегії, а нехтування скаргами — небезпекою для бізнесу. Ця книжка вчить, як завдяки правильній роботі з негативними відгуками збільшити кількість лояльних клієнтів, поліпшити якість товарів та обслуговування і зрештою зміцнити бізнес.

Відгуки про Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів відгуки

Автори книги Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів

Джанелл Барлоу
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-janelle-barlow-90x120.jpg
Джанелл Барлоу (Janelle Barlow), доктор наук, многое знает об обратной связи. Более 30 лет собирает рецензии на свои лекции и семинары для групп руководителей, книги, статьи и даже отзывы на свой... Подробнее