Bizlit +380995622563
Є в наявності

Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

Код товару: 1060
12

Автор: Фил Барден

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Код товару: 1060
460 грн
460

142 людини додали у Вишлист

| 12
Вже їде до нас
Буде у нас протягом 14 днів

Автор: Фил Барден

Видавництво: Манн, Иванов и Фербер

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

304 стр

ISBN

978-5-00057-231-3

Формат

170х240 мм

Мова

російська

5 5 12

Опис книги Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

Чому люди вважають за краще одні бренди іншим і чим керуються в момент здійснення покупок? Відповіді на ці питання дасть книга Філа Бардена «Злом Маркетингу». У ній ви знайдете цінні поради від маркетера з 25-річним стажем, який працював у великих компаніях зі світовим ім'ям на зразок T-Mobile і Univeler.

Опис книги

Книга «Злом маркетингу» вийшла в 2014 році, але її ще довго будуть перечитувати всі, хто має пряме або непряме відношення до продажів. Тут поведінка споживачів аналізується відповідно до науки про прийняття рішень. Автором книги є Філ Барден - людина, здатна продати будь-яку річ.

Він розповідає, чому сучасний споживач робить ті чи інші покупки, наводить приклади брендів і послуг. Також Філ зачіпає тему свідомості покупця в момент прийняття рішень. Навчившись застосовувати поради успішного маркетолога на практиці і вміло користуючись результатами останніх досліджень в сфері маркетингу, ви зможете підвищити популярність бренду в очах споживачів.

Прочитавши книгу «Злом маркетингу», ви дізнаєтеся:

  • як споживачі сприймають ціну продукту;
  • що змушує покупців вибирати одні бренди і ігнорувати інші;
  • чому не працюють схеми продажів;
  • як створити позитивний імідж бренду;
  • і багато іншого.

Після ознайомлення з працями Бардена ви зрозумієте, чого насправді хочуть покупці, навчитеся використовувати це для задоволення їх бажань і заробітку грошей.

Кому підійде

Придбання книги «Злом маркетингу» стане кращим рішенням для маркетологів, що бажають навчитися розуміти поведінку споживачів. Але читати її також можуть покупці, які хочуть дізнатися, хто і як маніпулює їх рішеннями.

Відгуки про Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

5 / 5


5 зірок

12

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем відгуки

Автори книги Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-fill-barden-90x120.png
Маркетер с 25-летним стажем, работал в Unilever, T-Mobile и других крупных компаниях.