Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми працюємо. Віримо в ЗСУ і нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 1060 |
12
|
Автор: Фил Барден
Видавництво: Манн, Иванов и Фербер
Обкладинка
М'яка
К-ть сторінок
304 стр
ISBN
978-5-00057-231-3
Формат
170х240 мм
Мова
російська
Чому люди вважають за краще одні бренди іншим і чим керуються в момент здійснення покупок? Відповіді на ці питання дасть книга Філа Бардена «Злом Маркетингу». У ній ви знайдете цінні поради від маркетера з 25-річним стажем, який працював у великих компаніях зі світовим ім'ям на зразок T-Mobile і Univeler.
Опис книги
Книга «Злом маркетингу» вийшла в 2014 році, але її ще довго будуть перечитувати всі, хто має пряме або непряме відношення до продажів. Тут поведінка споживачів аналізується відповідно до науки про прийняття рішень. Автором книги є Філ Барден - людина, здатна продати будь-яку річ.
Він розповідає, чому сучасний споживач робить ті чи інші покупки, наводить приклади брендів і послуг. Також Філ зачіпає тему свідомості покупця в момент прийняття рішень. Навчившись застосовувати поради успішного маркетолога на практиці і вміло користуючись результатами останніх досліджень в сфері маркетингу, ви зможете підвищити популярність бренду в очах споживачів.
Прочитавши книгу «Злом маркетингу», ви дізнаєтеся:
Після ознайомлення з працями Бардена ви зрозумієте, чого насправді хочуть покупці, навчитеся використовувати це для задоволення їх бажань і заробітку грошей.
Кому підійде
Придбання книги «Злом маркетингу» стане кращим рішенням для маркетологів, що бажають навчитися розуміти поведінку споживачів. Але читати її також можуть покупці, які хочуть дізнатися, хто і як маніпулює їх рішеннями.